کلیدواژه بازاریابی تجربی / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : صادقی، سحر ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 145 تا 172 )
کلیدواژه ها:رفاه ذهنیاعتماد به برندبازاریابی تجربیکیفیت تجربه ارتباطی مشتریبـهبــهمشـتریمشــتریمشتری
-
2.
نویسنده : مومنی، سید اسماعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 74 (جلد اول) (22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیتعهد برنددلبستگی برند
-
3.
نویسنده : سعیدی، پرویز ؛ پقه، عبدالعزیز ؛ کبیری، شکوفا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 95 تا 124 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبازاریابی حسیبازاریابی تجربیتصمیمگیری خرید و رویکرد ترکیبیمشتریتصمیمگیری خرید مشتریبـامشتریانپژوهشبـه
-
4.
نویسنده مسئول : بهرامی، شهاب ؛ نویسنده : امیری، سحر ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1399 - شماره 43 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 165 تا 174 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیبازاریابی دهان بهدهانرضایت و پاسخ عاطفیقصد خرید آنی
-
5.
نویسنده : فرامرزپور، فاطمه ؛ گرجی، محمدباقر ؛ اخوان فر، امیر ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات هنر اسلامی»تابستان 1399 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 300 تا 326 )
کلیدواژه ها:گردشگری فرهنگیبازاریابی تجربیبرند مقصدبرندسازی گردشگری فرهنگی
-
6.
نویسنده : جلالی، مرجانه ؛ فتحی، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : نادعلی پور، زهرا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 66 تا 89 )
کلیدواژه ها:هیجاننیات رفتاریبازاریابی تجربیجاذبه گردشگریمجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارسبازدیدکنندگانمشتریگردشگریرضایترفتاری
-
7.
نویسنده : کیوانلو، میثم ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ نویسنده مسئول : مرسل، باقر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1398، سال دهم - شماره 1 (جلد دوم) ISC (15 صفحه - از 679 تا 693 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراکشدهبازاریابی تجربیارزش اجتماعیگردشگریمجموعههای ورزشی تفریحی
-
8.
نویسنده : خدایی گرگری، محمدتقی ؛ نویسنده مسئول : عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1398، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 19 تا 39 )
کلیدواژه ها:نقشه راهبازاریابی تجربیتجربه مشتریطراحی تجربه مشتریدادهبنیاد.
-
9.
نویسنده مسئول : سرلک، سميرا ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»بهار 1398 - شماره 17 (11 صفحه - از 65 تا 75 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریبازاریابی تجربیفروشگاه ٥٠٤٠
-
10.
نویسنده : خدّامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ حائری سرشکه، سینا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (17 صفحه - از 837 تا 853 )
کلیدواژه ها:تجربه برند وفاداری به برند بازاریابی تجربی رضایت از برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)