-
1.
نویسنده : سردار، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1396، دوره هشتم - شماره 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (9 صفحه - از 37 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریقصد خرید مجددارزش درک شده
-
2.
نویسنده : سهرابی، بابک ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ کشاورزی، سمانه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1397 - شماره 68 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 114 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریدادهکاویخدمات صنعت نرمافزار
-
3.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : بهادری نژاد، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 103 تا 121 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبازاریابی ویروسیبازاریابی دهان به دهانبرنامههای وفاداریرفتار بازاریابی ویروسی
-
4.
نویسنده : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 95 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
5.
نویسنده : محمدیانی، زهرا ؛ اسماعیلی، محمودرضا ؛ وحدتی، حجت ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1397 - شماره 69 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 57 تا 82 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریتفکر استراتژیک