کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحه - از 1069 تا 1089 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیکسب و کارهای الکترونیکبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
2.
نویسنده : رضایی، فاطمه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 صفحه - از 65 تا 75 )
کلیدواژه ها:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.
-
3.
نویسنده : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 95 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
4.
نویسنده : شکرچی زاده، زهرا ؛ حکیم فعال اصفهانی، لعیا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (21 صفحه - از 132 تا 152 )
کلیدواژه ها:مشارکتوفاداریدرگیری ذهنیتبلیغات دهان به دهانمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
-
5.
نویسنده : نوری، کبری ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (12 صفحه - از 406 تا 417 )
کلیدواژه ها: وفاداری رفتار نگرشمديريت ارتباط با مشتری اجتماعي آژانس علي بابا
-
6.
نویسنده : کیوانی، میثم ؛ زیرک، مهدی ؛ مومني مهموئي، حسين ؛ حسین زاده، علی ؛
مجله:آموزش و توسعه منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 126 تا 149 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیفرهنگ یادگیری الکترونیکیپذیرش فناوری اطلاعات
-
7.
نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛ نویسنده : یعقوبی جهرمی، زینب ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریفناوری رسانه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیعملکرد رابطه با مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)