-
1.
نویسنده مسئول : رجبی، حسین ؛ نویسنده : طریقی، رسول ؛ میزانی، مهران ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1396، شماره 31 رتبه د (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 87 تا 99 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداریجزیره کیشبازاریابی ورزشی
-
2.
نویسنده : موسوی، سیدنجمالدین ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ شریعتنژاد، علی ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1397 - شماره 54 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 207 تا 220 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترفتار شهروندی سازمانیمعنویت در کار
-
3.
نویسنده : کیانپور، سعید ؛ هراتیان، علی ؛ نویسنده مسئول : پیری، محمد ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 رتبه د (وزارت علوم (17 صفحه - از 214 تا 230 )
کلیدواژه ها:اداریکیفیت خدماتآموزشیپژوهشیرضایتمندی دانشجویاندانشجوییدانشجویانرضایتخدماتدانشگاهکیفیت خدمات آموزشی
-
4.
نویسنده مسئول : فسنقری، الهام ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتریابعاد سروکوال
-
5.
نویسنده : جعفرنیا، سعید ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»بهار 1396 - شماره 23 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالکیفیت خدمات آموزشیابعاد کیفیت