-
1.
نویسنده : تقی پوریان، محمدجواد ؛ عینی میر حسینلو، ام البنین ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1396، دوره هشتم - شماره 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:رضایتگردشگری سلامتتبلیغات دهان به دهانجذابیت های توریستی
-
2.
نویسنده : تقی پوریان، محمدجواد ؛ عینی میرحسینلو، ام البنین ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1396، دوره هشتم - شماره 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:رضایتگردشگری سلامتتبلیغات دهان به دهانجذابیت های توریستی
-
3.
نویسنده : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ نویسنده مسئول : جلالی، سید مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 61 تا 85 )
کلیدواژه ها:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات
-
4.
نویسنده : شاطریان، محسن ؛ سهراب زاده، مهران ؛ امامعلیزاده، حسین ؛ حسینی زاده، سید سعید ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»بهار 1396 - شماره 28 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 111 تا 134 )
کلیدواژه ها:رضایتانزواشهرهای جدیدهویّتپردیس