-
1.
نویسنده : صنوبر، ناصر ؛ متفکر آزاد، محمدعلی ؛ راضی، نسرین ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1389، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 5 تا 32 )
کلیدواژه ها:قیمت گذاریمحصولارزش های اسلامیبازارگذاریپیش برد
-
2.
نویسنده : امامی میبدی، علی ؛ قاسمی، عبدالرسول ؛ گلچین فر، علیرضا ؛
مجله:پژوهش ها و سیاست های اقتصادی»زمستان 1388 - شماره 52 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 69 تا 92 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریتصمیمگیری چند معیارهتحلیل سلسله مراتبیگاز طبیعیگازقیمتمصرفبخش خانگیتبعیض قیمت
-
3.
نویسنده : حقی مطلق، پریسا ؛ اسمعیلی، مریم ؛ نویسنده مسئول : نصیری، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت زنجیره تامین»بهار 1401 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریزنجیره تامین دوکانالهکانال خردهفروشیکانال زنجیرهایتسهیم درآمد
-
4.
نویسنده مسئول : محمودی، علی ؛ نویسنده : شیشه بری، داوود ؛ صادقیه، احمد ؛
مجله:مدیریت زنجیره تامین»تابستان 1399 - شماره 67 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 23 تا 34 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریمداخلات دولتزنجیره تامین سبزنظریه بازیهاشرکت ارائهدهنده خدمات لجستیک
-
5.
نویسنده : صفری، مهدی ؛ کاظمی پور، حامد ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مدیریت زنجیره تامین»بهار 1401 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 47 تا 60 )
کلیدواژه ها:قیمتگذارینظریهی بازیهازنجیرهی تامین حلقهبستهمحصول مستهلکجمعآوری و بازتولید
-
6.
نویسنده : حسینی حائری، سید کاظم ؛
مجله:فقه اهل بیت»زمستان 1390 - شماره 68 رتبه علمی-ترویجی (حوزه علمیه/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:احتکارقیمت گذاریعهدنامه مالک اشترعهد نامه مالك اشترروایتقیمتــــــــــــــــــــــــــــامامسندمحتکرحرمتحکم
-
7.
نویسنده : توکلی، محمدجواد ؛
مجله:معرفت اخلاقی»بهار و تابستان 1394 - شماره 17 رتبه علمی-ترویجی (حوزه علمیه/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:عدالتاسلامانصافتجارت خارجیاحسانمواساتقیمت گذاریسیاست گذاری
-
8.
نویسنده : بندریان، رضا ؛ صفوی، فرخ ؛ رشیدی، علیمراد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1389 - دوره جدید - شماره 43 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:قیمت گذاریروش های قیمت گذاریقیمت گذاری محصولات جدیدتوسعه محصولات جدیدفرایند ایده تا بازارمحصول جدیدقیمتهزینهتوسعه محصول جدیدفرایند توسعه محصولات جدیدبازار
-
9.
نویسنده مسئول : عموزاد خلیلی، حسین ؛
مجله:مدیریت زنجیره تامین»بهار 1401 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریبرنامهریزی فازیزنجیرهی تامین حلقهبستههدف زیستمحیطیε- محدودیت