-
1.
نویسنده : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 254 تا 275 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : شهبازی، مهری ؛ نویسنده : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 205 تا 230 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : بابایی فارسانی، میثم ؛ نویسنده : مرادی، مینا ؛ فتح اللهی چالشتری، سهیلا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 383 تا 407 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتشرکت های کوچک و متوسطمدیریت دانش مشتریرهبری دانش محورکیفیت نوآوری
-
4.
نویسنده مسئول : پسندیده، رضا ؛ نویسنده : جوهری، دکتر هادی ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 140 تا 145 )
کلیدواژه ها:اخلاقوفاداری مشتریمدیریت دانش مشتری
-
5.
نویسنده مسئول : طاهری کیا، فریز ؛ نویسنده : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 572 تا 608 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریتئوری دادهبنیادمشتریمدیریتبانکمشـتری