کلمة المفتاح ارزش ادراک شده / (101 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : بهروزی، سمانه ؛ مؤلف : سهرابی، طهمورث ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 26 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری نگرشیمشتریان بانکهویت نام تجاری
-
12.
مؤلف : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 279 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشتزنهامراکز خریدارزشمدلپژوهش
-
13.
مؤلف : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
-
14.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصی
-
15.
مؤلف : كشاورز، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»بهار 1401 - شماره 26 (8 صفحة - من 74 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیاﺑﻌﺎد زﯾﺒﺎﯾﯽﺷﻨﺎﺧﺘﯽارزش ادراکﺷﺪه
-
16.
مؤلف : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 2178 إلی 2187 )
الکلمات المفتاحية: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
17.
مؤلف : خادمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : میرزایی، وحید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 382 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهبازاریابی دهان به دهان
-
18.
كاتب مسؤول : رستگار، عباسعلی ؛ مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 535 إلی 561 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیقصد مشتری
-
19.
مؤلف : نوروزی، محمد ؛ قدرتی زوارم، عباس ؛ حقیقی، امان الله ؛ قریشی، رضا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1400، دوره چهارم - شماره 48 (جلد سوم) (15 صفحة - من 32 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندارزش ادراکشدهفرهنگ مشتریمشتریمشتریانبانکارزش ویژهبرازشپژوهش
-
20.
مؤلف : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشت زن ها
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- B (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)