پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ مشعشعی، حدیث السادات ؛
(32 صفحة - من 3 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مصرفکننده از نوآوریقابلیت کارکردیمسیر کارکردی- شناختیمسیر عاطفی-تجربیاحساس مثبت
-
كاتب مسؤول : امیری، بهنام ؛ مؤلف : دانایی، حبیب الله ؛ پرهیزکار، محمدمهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
(24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تجارتنظریه برخاسته از دادههاتسهیل تجارتتجارت فرامرزی
-
مؤلف : خرم نسب، سیدحمزه ؛ شهریاری، محمد رضا ؛ شریفی، مانی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
(16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد شرکتریسک زنجیره تامینمدیریت یکپارچه زنجیره تامین الکترونیکی
-
مؤلف : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، مهدی ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
(27 صفحة - من 81 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:کودکبازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودک و عدم اطمینان مصرف کننده
-
گونهشناسی مدلهای کسبوکار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد)
كاتب مسؤول : عسگرحلوائی، علی ؛ مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛
(33 صفحة - من 111 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای داروییمدل کسبوکارگونهشناسیخوشهبندی فازیمحصول موفق دارویی
-
كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛ مؤلف : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
(17 صفحة - من 147 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
-
مؤلف : اسدی، لیلا ؛ جرجرزاده، علیرضا ؛ کعب عمیر، احمد ؛ كاتب مسؤول : واعظ، سید علی ؛
(39 صفحة - من 167 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش افزوده اقتصادیارزش افزوده بازاراستراتژی کسب وکار
-
مؤلف : نجفی توانا، سعید ؛ هاشمی، سیده فائزه ؛ كاتب مسؤول : چابک، سیدحسین ؛
(29 صفحة - من 209 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت نابمشارکتبهبود مستمرعملکرد توسعۀ محصول جدیدتیم های چندوظیفه ای
-
مؤلف : جلالی، سید حسین ؛ كاتب مسؤول : گل محمدی، عماد ؛
(26 صفحة - من 241 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتفکراستراتژیکیادگیری استراتژیک
-
كاتب مسؤول : شاکری، رویا ؛ مؤلف : یعقوبی، نورمحمد ؛
(22 صفحة - من 269 إلی 290 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تجاریسازی مشارکتیرویکرد مک کنزیزیست داروائتلاف استراتژیک
-
كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛ مؤلف : پورجمشیدی، حدیث ؛
(17 صفحة - من 293 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریگرایش کارآفرینانهدانشگاه رازیشبکه های اجتماعی
-
مؤلف : شاکری، المیرا ؛ خاشعی، وحید ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : دهقانان، حامد ؛
(30 صفحة - من 313 إلی 342 )
الکلمات المفتاحية:نگرش ریسکمدل ذهنیعملکرد کسبوکاراستراتژیهای مدیریت ریسک منابع انسانیماتریس ارزیابی ریسک
-
مؤلف : شیرزادی، آفرین ؛ نامداریان، لیلا ؛ كاتب مسؤول : خوش نشین لنگرودی، محمدرضا ؛
(25 صفحة - من 345 إلی 369 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیتصمیم خریدخرید دیجیتال رگرسیون
-
كاتب مسؤول : سپهوند، رضا ؛ مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ عارف نژاد، محسن ؛ سپه وند، مسعود ؛
(22 صفحة - من 373 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی بازارتوانمندسازی عرضهکنندگانهمطراحی نوآورانه
-
كاتب مسؤول : حسن پور، حسینعلی ؛ مؤلف : طاهری، سیدمحمدرضا ؛ میکائیلی، فرامرز ؛
(35 صفحة - من 397 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:فراابتکاریمحدودیت اپسیلون تقویت شدهاقلام فاسدشدنیزنجیرهتامینمواد غذائی
-
مؤلف : ولیپوری، زهرا ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
(20 صفحة - من 435 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیسهم بازارافزایش فروشبازاریابی مبتنی بر حواس
-
مؤلف : پورواحدی، فروغ ؛ رضوانی، مهران ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛
(19 صفحة - من 457 إلی 475 )
الکلمات المفتاحية:نظریهی دادهبنیادرفتار شهروندی مشتریمحصولات لوازم خانگی خارجی
-
كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛ مؤلف : تابش مقدم، محمد ؛ فتاح ناصرآباد، سجاد ؛
(24 صفحة - من 479 إلی 502 )
الکلمات المفتاحية:تعلق عاطفیاهداف مصرفکنندهزیباشناختی محصولاتتعهد خریدقصد خرید
-
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ خبیری، سید حسین ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
(28 صفحة - من 505 إلی 532 )
الکلمات المفتاحية:روش فراترکیبکسبوکار بینالمللیجهانزاد
-
كاتب مسؤول : رستگار، عباسعلی ؛ مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
(27 صفحة - من 535 إلی 561 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیقصد مشتری