کلمة المفتاح تبلیغات موبایلی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 75 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
2.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیت
-
3.
مؤلف : تقوی، هادی ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ موسوی ثانی باغسیاهی، سیدمرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 167 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات موبایلیعوامل جمعیتشناختینگرش به تبلیغاتپذیرش تبلیغاترنجش
-
4.
مؤلف : سلیمی فرد، خداکرم ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 113 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعوامل فردیتبلیغات موبایلیتحلیل سلسلهمراتبی فازیعوامل مربوط به پیامعوامل مربوط به محیط اجتماعینگرش نسبت به تبلیغات موبایلی
-
5.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 881 إلی 900 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتبلیغات موبایلیادراک از خلاقیت تبلیغاتواکنش رفتاریتبلیغاتپیاممصرفکنندگان
-
6.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیمدل معادلات ساختاریتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیارتباطاتتلفنهمراهکاربراطلاعات
-
7.
مؤلف : طبابایی تسب، محمد ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نیکزاد، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 181 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تبليغات موبايلیمدل پذيرش تکنولوژیتئوری عمل مستدلسرويس پيام کوتاهپذیرش تبلیغات موبایلیمدلاطلاعاتپذیرشسهولت استفاده ادراکشده
-
8.
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ عابدین، بهاره ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1388 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:پیامک تبلیغاتیتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیاطلاعاتپیاماطلاعات و ارتباطات