بهار 1383، دوره دوم - شماره 5
-
TOPSIS رتبه بندی و انتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری
مؤلف : خورشید، صدیقه ؛ کارولوکس ؛ تسلیمی، محمد سعید ؛ جعفرنژاد، احمد ؛ بدیع، کامبیز ؛
(24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری گروهیعدم اطمینانTOPSIS[2]رتبهبندی و انتخاب پروژههای تحقیقاتیفازیاطلاعاتتصمیمگیریرتبهبندی و انتخابمعیارهاتئوری مجموعه فازی
-
مؤلف : فقیهی، ابوالحسن ؛ یعقوبی، نور محمد ؛
(16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبخش خصوصیفناوری اطلاعاتدولت الکترونیکیتجارت الکترونیکیمدیریت بخش عمومیکارآمدیشهروندان
-
مؤلف : سعادت، اسفندیار ؛ علیمیری، مصطفی ؛
(12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:نابهنجاری درک معنای تاریخیرهبری مشترکرهبری توانبخشرویکرد درون به برونرویکرد وارونهمدیرانشهروندانمدیریتدولتمهارتهایسازمانمدیریت عمومیرویکرد
-
مؤلف : مهرگان، محمدرضا ؛ قاسم زاده، فریدون ؛ صفری، حسین ؛
(20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت استراتژیکیآزمون فرض فازیفرآیند تحلیل سلسلهمراتبی مدل دلتاشرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی[2](ISP)استراتژیفازیمدیریت استراتژیکمشتری
-
مؤلف : مقیمی، سید محمد ؛
(32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی[2]مدیریت کارآفرینانه[3]کارآفرینی سازمانی[4]عوامل محیطی[5]فرهنگ[6]فرهنگ ملی[7]کارآفرینیکارسازمانمدیریت کارآفرینانهرفتارهای کارآفرینانهنوآوریاقتصادیتوسعه
-
مؤلف : امیری، علی نقی ؛
(38 صفحة - من 109 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:زمینهعملکردساختاررفتارنظارت اثربخشعملکرد مدیرانآئین حجنظارتاطلاعاتسازمانسازمان حج و زیارتکنترل
-
مؤلف : حمدی، کریم ؛ اسماعیلی بیدهندی، حسن ؛
(20 صفحة - من 147 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیتحول در مدیریت بازارآمیخته بازاریابیجنبش اصلاحیبازارمشتریمدیرانمدیریت بازاربازاریابیکارکنانمشتریان