بهار 1397 - شماره 21
-
مؤلف : سواری، کریم ؛
(19 صفحة - من 7 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:استادانانگیزش تحصیلیتعاملات رفتاریمعدل تحصیلی
-
كاتب مسؤول : اشترانی، الهام ؛ مؤلف : گرامیپور، مسعود ؛ ایزانلو، بلال ؛
(22 صفحة - من 27 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزیادگیری خودگردانارزشیابی برای یادگیریمدل چندسطحی
-
كاتب مسؤول : رحیمیان، حمید ؛ مؤلف : عباسپور، عباس ؛ غیاثی ندوشن، سعید ؛ اکبری، محمدنقی ؛
(32 صفحة - من 49 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی عملکرداعتباریابیروسای دانشگاه های افغانستاندانشگاه های دولتی کابل
-
كاتب مسؤول : عبدالهی، بیژن ؛ مؤلف : موسوی امیری، سیده طیبه ؛ اریانی، ابراهیم ؛
(25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان تحصیلات تکمیلیتجاری سازیپژوهش های دانشگاهیموانع تجاری سازی
-
كاتب مسؤول : سودمند افشار، حسن ؛ ناقد : رنجبر، ناصر ؛ یوسفی، مسلم ؛ افشار، نصرالله ؛
(33 صفحة - من 107 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:آموزش زبان انگلیسیپراسپکتویژن 1توانش ارتباطی بین فرهنگیتوانش فرافرهنگی
-
مؤلف : صادقی، سیامک ؛ درانی، کمال ؛ کرمدوست، نوروزعلی ؛
(18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت فعالیت های آموزشیمدل تحلیل اهمیت عملکرددانشگاه بوعلی سینا
-
كاتب مسؤول : معارفوند، زهرا ؛ مؤلف : شمس، غلامرضا ؛ صباغیان، زهرا ؛
(32 صفحة - من 159 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگدانشجویانارزیابییادگیریآموزش معماریرشته معماری
-
كاتب مسؤول : صفری فارفار، رحیم ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛ مؤلف : فراستخواه، مقصود ؛ نوه ابراهیم، عبدالرحیم ؛
(35 صفحة - من 191 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاههای دولتیرتبهبندیگروههای آموزشی