-
1.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : زارعی، عظیم ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ شعبانی نعیم صوفیانی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 63 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:خلق رشدمدل پذیرش نوآورینوآوری تحول آفریننرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلیبازی وارسازیمدل پذیرش فناوری دیویسکاربرمدل
-
2.
مؤلف : زینوند لرستانی، حنظله ؛ فیض، داود ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1396،دوره پانزدهم- شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 903 إلی 923 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریحافظه سازمانیحافظه اظهاریحافظه احساسیحافظه رویهای
-
3.
مؤلف : فیض، داود ؛ احمدی، سلمان ؛ كاتب مسؤول : کشاورز، محمد ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی»بهار و تابستان 1399، سال هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیتحریکانگیزش درونیانگیزش بیرونی کنترلشدهخوشبختی اینجهانی کارکنان
-
4.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 425 إلی 445 )
الکلمات المفتاحية:شهر سمنانطراحی فضای فروشگاهفضای داخلی فروشگاهشبیهسازی الگوی حرکتیفروشگاهمشتریطراحیفروشـگاهمشتریانروش
-
5.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفناوریهای نوینفناوری واقعیت افزودهتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتپژوهشفناوری نوینرسانه
-
6.
مؤلف : زارعی، عظیم اله ؛ فیض، داود ؛ اکبرزاده پاشا، مریم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 85 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریبرندتحلیل تماتیکمحرکهای معنادارچابکی برندهــاهـابــابـابــهبـه
-
7.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : باقرنژاد حمزهکلایی، محمد ابراهیم ؛ ماهآورپور، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفناوری نوینتحلیل تمچالشها و راهکارهافناوری واقعیت افزودهراهکارهااطلاعاتچالشهاکاربر
-
8.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : کلوشانی، معین ؛ دانش فر، سالار ؛ احدی، سارا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیقصد خریدلباس پرسنل ارائهدهنده خدمتانتظار از کیفیت خدمات
-
9.
مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ فیض، داود ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم آله ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 239 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریپایداریخلق ارزشقابلیت دو سو توانینتایج عملی
-
10.
مؤلف : ملکی، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ شرفی، وحید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاکوسیستمشرکتهای کوچک و متوسطاکوسیستم بازاریابی بینالملل