-
1.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
-
2.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد
-
3.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand