-
1.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ خانلری، امیر ؛ اکبرپور، هاله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 761 إلی 782 )
الکلمات المفتاحية:هتلارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژهعملکرد مالی و غیرمالیارزش ویژه ارتباطمشتریپارسیانعملکرد
-
2.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ عباسی بنی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات مالی»تابستان 1395، دوره هیجدهم - شماره 2 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 201 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:خصوصیسازیریسک بیمهگریرفاه از دسترفتۀ مصرفکنندۀ DWLشاخص هرفیندال ـ هیرشمن HHIصنعت بیمۀ ایرانبیمهبازاررقابتشاخصصنعت بیمهبازار بیمهشاخص هرفیندال ـ هیرشمن
-
3.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ احمدی، ایمان ؛ دبیران، محمدمهدی ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1395 - شماره 29 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 645 إلی 662 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکرضایت الکترونیککسبوکار الکترونیکمدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان
-
4.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ مطلق، مجیدقلی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1395، دوره بیستم - شماره 3 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصینظریه پردازی داده بنیادمقیاس ارزیابی
-
5.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ نرگسیان، عباس ؛ ابراهیم زاده، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:برنداسم برنداسم محصولنمادهای آواییاسماییزبان فارسی
-
6.
مؤلف : اقازاده، هاشم ؛ هاشمی، محمدصادق ؛ صدری نیا، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 177 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات دهان به دهانمنافع مصرف¬کننده
-
7.
مؤلف : بلالی، مجید ؛ آقازاده، هاشم ؛ احمدی، سمیه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:AHPبرندخودروی لوکس عوامل مؤثر بر خریدخودرومشتریوارداتبازارخودروهای لوکسمحصولقیمتمشتریان
-
8.
مؤلف : مطلق، مجیدقلی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصیطراحی الگونظریهپردازی داده بنیادحقوق الهی
-
9.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ ابدالی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:یارانهاعتماد سیاسیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی
-
10.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییعملکرد بنگاهدوگانگی بازارگراییدوگانگی نوآوری