-
1.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛ صالحی، صادق ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:رضایتصنعت هتلداریارزش ادراک شدهشایستگیهای فردی منابع انسانیوفاداری کنشیهتلکارکنان
-
2.
مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1395 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 147 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییارزش ادراکشدهرفتار آتی مشتریانمراکز تفریحی ورزشی آبیمشتریمشتریانبازارمدل
-
3.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 96 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهآگاهی از برندریسک کارکردیبرند فروشگاهیهویتمصرف
-
4.
مؤلف : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
5.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
-
6.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ شفیعیان، علی اکبر ؛ افشارنژاد، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادکیفیت خدماتارزش ادراک شدهشهرت برندبرنامههای وفاداری
-
7.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ خزائی پول، جواد ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»تابستان 1392- شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکرضایتمدیریت شهریگردشگری شهریارزش ادراک شدهدرگیری ذهنی
-
8.
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشهرترضایتوفاداریارزش ادراک شدهمشتریرستورانمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
9.
مؤلف : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
10.
مؤلف : جزئی، نسرین ؛ باقری، سید محمد ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ تبریز، اکبر عالم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:قصدشبکه اجتماعیارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهنوجوییکنترل رفتاریادراکاتنوآوریقصد پذیرش