-
1.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1399- شماره 37 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 11 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:هویتبرندباشگاهارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : نجف زاده، محمد رحیم ؛ عبدالحسین زاده، اکبر ؛ مختاری، لعیا ؛ بابازاده، محمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 131 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتصمیم خریدارزش ویژه برنداعتمادبرند
-
3.
مؤلف : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 1019 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندتصویر برندکیفیت برند
-
4.
مؤلف : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : اندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 112 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندتئوری داده بنیادبازاریابی رسانه اجتماعیمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
5.
مؤلف : کجوری، حمیدرضا ؛ صفرزاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 202 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:خلق مشترکخلق مشترک ارزش برندارزش ویژه برندمشتریمشتریانبانکمدلارزشخلق ارزشمدیران
-
6.
كاتب مسؤول : محمدی، فائزه ؛ مؤلف : نعمتی زاده، سینا ؛ حیدری، سیدعباس ؛ صفرزاده، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 246 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریقصد مراجعه مجددوفاداریارزش ویژه برندارزش های لذت گراصنایع تندمصرفمشتریرستوران
-
7.
مؤلف : قلیچ خان، اکرم ؛ نوربخش، سید کامران ؛ كاتب مسؤول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 54 التصنيف B (Azad University (26 صفحة - من 174 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:کارکرد رسانهارزش ویژه برنداستارتآپارزش ویژهمدلرسانه اجتماعیاستارت آپ هاآزمون
-
8.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 349 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندترجیح برنددلبستگی به برندتناسب خودقصد خرد
-
9.
مؤلف : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، محبوبه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (9 صفحة - من 249 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات از طریق پیام کوتاه
-
10.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 226 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده