-
1.
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 587 إلی 606 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهایوفاداری به برندرسانههای اجتماعیاجتماعات برندمشتریشبکههای اجتماعیبرنـدوفاداریاعتمادبازاریابیمشتریان
-
2.
مؤلف : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ لگزیان، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیبازاریابی رابطهایقرارداد روانشناختیتبادلیرابطهایاشتراکیcommunalمشتریبانکمشتریانکارکنانتعهداتپژوهشسازمان
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 153 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
4.
مؤلف : احمدی، عباس ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریبازاریابی رابطه ایهتل های ایرانی خارج از کشورنظام ارتباط با مشتری
-
5.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ یزدان پناه، احمدعلی ؛ فرهادی نهاد، رومینا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1391 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 121 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تعهدآموزش عالیرضایتمندیوفاداریبازاریابی رابطه ایدانشجویانوفاداری دانشجویانبازاریابیمدلرضایتمندیاعتماد
-
6.
مؤلف : نادریان، مسعود ؛ رهبری، سمیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 149 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریفوتبال حرفه ایLoyaltyبازاريابی رابطه ایرضايتمندی
-
7.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 83 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید