-
1.
مؤلف : تهرانی، رضا ؛ جمشیدی، حمید ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1394 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1085 إلی 1106 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمکیفیت طراحی رابطاطلاعاتمشتریوبمشتریانوبسایتهـا
-
2.
مؤلف : محرم زاده، مهرداد ؛ اکبری، روناک ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1392 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 71 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مشتریوفاداریبرندلیگ حرفه ای
-
3.
مؤلف : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری
-
4.
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ کریمی، انسیه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 731 إلی 754 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریگردشگران خارجیارزش ارزیابیشدهعملکرد ادراکشدهقصد اعتراضگردشگرانگردشگرانرضایت گردشگرانرضایت گردشگرانقصدقصد
-
5.
مؤلف : ستوده، فیروزه ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ مومنی، منصور ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1393، سال هفتم - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریتصویر سازمانیمشتریمشتریانمدلوفاداری شناختیبانکرضایت مشتریاعتماد
-
6.
مؤلف : کولیوند، بهار ؛ نورعلی وند، علی ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1391 - شماره 36 و 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 148 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتاعتمادوفاداریبازاریابی رابطه مند
-
7.
مؤلف : صمدی، سعید ؛ مطهری نژاد، فاطمه ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زینب ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبیمهوفاداری مشتریوفاداری مشتریانپیوند
-
8.
مؤلف : کشکر، سارا ؛ سلمان، زهرا ؛ جباری، ژاله ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانوان ورزشکاروفاداریپوشاک ورزشیبدنساز
-
9.
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشهرترضایتوفاداریارزش ادراک شدهمشتریرستورانمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
10.
مؤلف : مهاجری، میترا ؛ روستا، احمد ؛ حسینی، محمود ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 31 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداریارزش مشتریعوامل بازدارنده جابجایی مشتری