Category (Article count) |
---|
مدیریت 42 |
اقتصاد 5 |
میان رشته ای 4 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 2 |
علوم تربیتی 2 |
اخلاق 1 |
هنر و معماری 1 |
تربیت بدنی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 60 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 35 |
ب 8 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
کاربست مدلسازی ساختاری تفسیری و تصمیمگیری چندشاخصه برای انتخاب تامینکنندگان سبز در سطح زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت صنعتی پارس خزر)
Writer : یگانه، زینب ؛ احمدی، پرویز ؛ پورنصیر رودینه، مریم ؛
Journal : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (24 page(s) - From 251 to 274 )
Keywords: مدلسازی ساختاری تفسیری مدیریت زنجیره تامین سبز تصمیمگیری چندشاخصه
-
2.
بررسی تأثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیهای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید
Writer : حسن پور گلشنی، صفا ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛
Conference : مدیریت و صنعت » Frequency 1؛ 2021/09/03 - 2021/09/03 (18 page(s) - From 441 to 458 )
Keywords: قصد خرید وفاداری تعامل تبلیغات رسانه اجتماعی تبلیغات توصیه ای
-
3.
تاثیر نقش میانجی فناوری اطلاعات بر ارزش درک شده برند و ایجاد هویت برند در افزایش آگاهی مصرف کننده و امید مصرف کننده
Writer : بهمنیان، بنفشه ؛ احمدی، پرویز ؛ همتی نژاد، مهرعلی ؛
Conference : رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای » Frequency 1؛ 2020/09/23 - 2020/09/23 (16 page(s) - From 1675 to 1690 )
-
4.
بررسی تاثیر ویژگی های جامعه آنلاین برند بر وفاداری به برند با نقش میانجی مشارکت هواداران: مورد مطالعه هوادران باشگاه پرسپولیس
Writer : اکبری، محسن ؛ احمدی، پرویز ؛ مومنی، محدثه ؛ Corresponding Author : حاتمی نژاد، محمد ؛
Journal : پژوهش های روانشناختی در مدیریت » بهار و تابستان 1399- شماره 10 (36 page(s) - From 73 to 108 )
Keywords: وفاداری به برند مشارکت مشتریان جامعه آنلاین برند ویژگیهای جامعه آنلاین برند fans’ engagement characteristics of online brand community online brand community brand loyalty
-
5.
ارائه مقیاسی برای خوشهبندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو
Writer : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ Corresponding Author : خدادادحسینی، سید حمید ؛
Journal : پژوهش های مدیریت در ایران » زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 193 to 215 )
Keywords: ترجیح محصولات داخلی ترجیح خودرو داخلی خوشهبندی مصرفکنندگان مقیاس خوشه بندی ترجیح محصولات داخلی domestic products preference domestic car preference clustering of consumers clustering scale of domestic product preference
-
6.
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو)
Writer : حسن زاده، محمود ؛ احمدی، پرویز ؛ Corresponding Author : خدادادحسینی، سید حمید ؛
Journal : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 90 to 111 )
Keywords: حمایت از کالای ایرانی عدم انطباق در رفتار مصرفکننده نگرش به خودرو داخلی رفتار خرید خودرو داخلی بازار خودرو ایران Supporting Iranian Goods Inconsistency in Consumer behavior Attitude towards domestic car The purchasing behavior for Domestic car Iran’s automotive market Bayesian analysis
-
7.
بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج
Writer : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ Corresponding Author : خداداد حسینی، سید حمید ؛
Journal : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1398 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 129 to 149 )
Keywords: اثر کشور مبدا گرایش مثبت به محصولات داخلی قوممداری مصرفکننده حمایت از خودرو ایرانی حمایت از برنج ایرانی حمایت از کالای ایرانی Consumer Ethnocentrism positive attitude towards domestic products Supporting Iranian goods, supporting domestic cars, supporting domestic rice Country of origin effect
-
8.
تحلیل کیفیت خدمات نوین در بانکهای دولتی و خصوصی
Writer : قرطاسی، پرنیان ؛ احمدی، پرویز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
Journal : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » تابستان 1398، دوره نهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 85 to 100 )
Keywords: رضایت کیفیت خودپرداز اینترنتبانک موبایلبانک
-
9.
طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیلگر فرهنگ
Writer : الصبری، بشیر ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛
Journal : راهبردهای بازرگانی » بهار و تابستان 1398 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 19 to 38 )
Keywords: مدیریت ارتباط با مشتری عملکرد بازاریابی فرهنگ. استراتژیهای ارتباط با مشتری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
-
10.
ابعاد دوسوتوانی سازمانی
Writer : احمدی، پرویز ؛ Corresponding Author : فیاض قاضیانی، مینا ؛
Journal : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » پاییز 1397 - شماره 6 (13 page(s) - From 69 to 81 )
Keywords: رفتار سازمانی یادگیری سازمانی مدیریت راهبردی دوسوتوانی سازمانی