پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science)
-
ارتباط ویژگیهای روانشناختی اجتماعی با قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم و هم-چشمی در نوعروسهای شهر سنندج
Writer : رحمان سرشت، حسین ؛ مولايی، سوران ؛ Corresponding Author : شاکری، رویا ؛
(23 page(s) - From 1 to 23 )
Keywords: قصد خرید ویژگیهای روانشناختی اجتماعی چشم و همچشمی Social Psychological Characteristics Keep up with the Joneses Luxury goods Purchasing Intent
-
تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی
Corresponding Author : ارشادی، محمد جواد ؛ Writer : مقدم، زهرا ؛
(22 page(s) - From 24 to 45 )
Keywords: مطالعه موردی کیفیت خدمات وب کوال ایکوال پایگاه گنج Web qual E Qual ANP Service Quality Case study Ganj Database
-
طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
(22 page(s) - From 46 to 67 )
Keywords: رسانههای اجتماعی تجربه مشتری تجارت اجتماعی مدیریت تجربه مشتری Customer Experience Management (CEM) customer experience Social commerce social media
-
الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرفکننده
Corresponding Author : صادقی مال امیری، منصور ؛
(22 page(s) - From 68 to 89 )
Keywords: رضایت منافع تجارت الکترونیک خریدار/ مصرفکننده خرید سریعتر خرید ارزانتر E commerce benefits Buy faster Buy Easier Buy cheaper Buyer Consumer Satisfaction
-
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو)
Writer : حسن زاده، محمود ؛ احمدی، پرویز ؛ Corresponding Author : خدادادحسینی، سید حمید ؛
(22 page(s) - From 90 to 111 )
Keywords: حمایت از کالای ایرانی عدم انطباق در رفتار مصرفکننده نگرش به خودرو داخلی رفتار خرید خودرو داخلی بازار خودرو ایران Supporting Iranian Goods Inconsistency in Consumer behavior Attitude towards domestic car The purchasing behavior for Domestic car Iran’s automotive market Bayesian analysis
-
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران
Writer : دارابی، مسعود ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ Corresponding Author : عزیزیان کهن، نسرین ؛
(22 page(s) - From 112 to 133 )
Keywords: تبلیغات تصمیم به خرید بازاریابی عصبی امواج مغزی نام نما Decision to buy Brain waves neuromarketing Advertising Brand athletes
-
اولویتبندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی
Writer : میر، سعید ؛ Corresponding Author : رشیدپور، علی ؛
(15 page(s) - From 134 to 148 )
Keywords: شخصیت برند تکنیک دلفی فازی برند ارتقاء شخصیت برند Promoting Brand Personality Brand Fuzzy Delphi technique Brand Personality
-
نقش عوامل ساختاری کمپینهای بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان
Writer : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ Corresponding Author : سلطانی، مرتضی ؛
(25 page(s) - From 149 to 173 )
Keywords: بازاریابی علت محور میزان مشارکت شرکت پیشینه شرکت اهمیت علت اجتماعی پاسخ مصرف کننده Consumer response cause related marketing Donation amount Corporate reputation Cause importance Cause product fit
-
تحلیل رابطه بین پیشرانهای خریدهای برنامهریزی نشده با تکنیکهای ANP ,DEMATEL و ISM
Writer : عرب احمدی، حامد ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ Corresponding Author : حیدریه، سیدعبدالله ؛
(25 page(s) - From 174 to 198 )
Keywords: دیمتل فازی خریدهای برنامه ریزی نشده محصولات نوستالوژیک تحلیل شبکه فازی و معادلات ساختاری تفسیری Nostalgic products Fuzzy network analysis and interpretive structural equations Fuzzy DEMATEL Impulse Buying
-
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامهریزیشده (مورد مطالعه: مشتریان شرکت خودروسازی سایپا)
Writer : الماسی تبار، حمیدرضا ؛ Corresponding Author : نمامیان، فرشید ؛
(20 page(s) - From 199 to 218 )
Keywords: تمایل مشتری تئوری رفتار برنامهریزیشده عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکننده Factors affecting consumer purchasing behavior Customer willingness planned behavior theory
-
تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف)
Writer : دلیر، الهه ؛ Corresponding Author : قاسمی، مریم ؛
(29 page(s) - From 219 to 247 )
Keywords: خانوارهای روستایی رفتار مصرف کننده شهرستان خواف رفتار اکولوژیکی Ecological Behavior Khaf County Rural households Consumer behavior
-
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی، با استفاده از روش تحلیل مضمون و تبیین مدل با رویکرد داده کاوی
Writer : صالحی، هوشیار ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ Corresponding Author : ایران زاده، سلیمان ؛
(22 page(s) - From 248 to 269 )
Keywords: نظام بانکی داده کاوی تحلیل مضمون تجربه مشتری Data analysis Bank System Customer’s experiences Them analysis
-
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانهشناسی معماری عامه پسند نمونه موردی: شهر قزوین
Writer : یوسفی، ماندانا ؛ ريیسی، ایمان ؛ سهیلی، جمال الدین ؛ رهبری منش، کمال ؛ Corresponding Author : ایوازیان، سیمون ؛
(27 page(s) - From 270 to 296 )
Keywords: پست مدرنیسم نشانه شناسی معماری جامعه مصرفی عامه پسند consumer society semiotics Architecture Postmodernism Popular
-
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات مورد مطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)
Writer : خورشیدی، غلامحسین ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ Corresponding Author : حاجی پور، بهمن ؛
(36 page(s) - From 297 to 332 )
Keywords: ادراک نگرش محصول تقلبی محصول اصلی تداوم خرید محصول تقلبی Counterfeit Product Main product Persistence of counterfeit product purchase Perception attitude
-
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
Writer : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزايی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
(20 page(s) - From 333 to 352 )
Keywords: بازاریابی نظریهی داده بنیاد رفتار ضدمصرف رفتار مصرف کننده و بازار ایران Anti Consumption Behavior Consumer Behavior and Iran’s Market Marketing grounded theory