Category (Article count) |
---|
مدیریت 13 |
علوم سیاسی 3 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 22 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 9 |
الف 6 |
ج 1 |
Science-Research 1 |
-
1.
Corresponding Author : غیوری ثالث، ساعده ؛ Writer : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 646 to 668 )
Keywords:مدل فرایندینظریه دادهبنیادشرکتهای هواپیماییهمرقابتیStrauss and Corbin modelAirlinesCoopetitiongrounded theory
-
2.
Writer : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 250 to 270 )
Keywords:خردهفروشیبهبود تجربههای منفی قیمتتقویت تجربههای مثبت قیمتکانالهای چندگانهمدیریت تجربه قیمتیEnhancing Positive Price ExperiencesImproving Negative Price ExperiencesPrice Experience ManagementRetail. um expectations of customersMultiple Channels
-
3.
Writer : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 109 to 141 )
Keywords:تلاطمبیقطعیتیابهام و پیچیدگیسفر مشتریCustomer JourneyVolatilityuncertaintyAmbiguityComplexity
-
4.
Writer : ترابی، محمدامین ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (46 page(s) - From 13 to 58 )
Keywords:رضایت مشتریتخفیفمتنکاویخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانElectronic PurchasesCustomer Commentstext miningDiscountscustomer satisfactionهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
5.
Writer : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ Corresponding Author : حصارکی، عاطفه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:ویژگیهای محصولقیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیMultichannel Company Pricing StrategyCustomer FeaturesImposing FactorsCompany FeaturesProduct featuresقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
6.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : ودادهیر، ابوعلی ؛ عزتی، حمیدرضا ؛ ترکمن، احمد ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 141 to 158 )
Keywords:دیجیتالصنعت بیمهInsurance industryDigitalDigital Transformationتحول دیجیتالراهبرد دیجیتالDigital Strategyشرکتهای نوپای دیجیتالDigital StartupsDigital StartupsDigital StrategyDigital TransformationDigitalInsurance industry
-
7.
Writer : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 75 to 104 )
Keywords:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهCustomer Price ExperienceExciting DiscountPrice ComparisonMultiple Channelsمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
8.
Writer : رستمخانی، اکرم ؛ صفری، حسین ؛ پورسیدآقایی، محسن ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
Journal:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1401 - شماره 45 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 267 to 284 )
Keywords:مواد معدنیتابع برآورد تقاضاتابع مطلوبیت انتخاب وسیله سفرفاکتورهای موثر در انتخاب روشمدل لوجیت دوگانهDual logit modelFactors influencing mode choiceUtility FunctionMineralsDemand Estimationریلیحملمدل
-
9.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : رودانی، امین ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 470 to 492 )
Keywords:رقابتهمکاریاتحاد استراتژیکهمرقابتیصنعت شیر و لبنیاتCompetitionStrategic Alliancedairy industryCoopetitionCooperation
-
10.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 109 to 128 )
Keywords:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندBrand HatePerceived betrayalPerceived Price UnfairnessPerceived DeceptionDynamic Pricing Systemقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر