keyword سفر مشتری / (12 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ Corresponding Author : غفاری، محمد ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 114 to 136 )
Keywords:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتریtourist experienceCustomer JourneyTouchpointscustomer experienceExperiential marketing
-
2.
Writer : کریمیان، مجتبی ؛ جعفری، علی اکبر ؛ کردنائیج، اسداله ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ Corresponding Author : ایرانی، حمیدرضا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 38 to 62 )
Keywords:سفر مشتریمدل 5 ایخانمهای جواننقاط تماسyoung women5A modelTouch PointsCostumer journeyمشتریاطلاعاتفروشگاهجوانمحصولمشتریان
-
3.
Writer : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیcustomer experience managementCustomer JourneyB2B Marketservice experiencemaritime transportationکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
4.
Writer : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 109 to 141 )
Keywords:تلاطمسفر مشتریبیقطعیتیابهام و پیچیدگیCustomer JourneyVolatilityuncertaintyAmbiguityComplexity
-
5.
Writer : ابراهیمی، نازی ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (29 page(s) - From 1678 to 1706 )
Keywords:بازاریابی””بازاریابی موبایل””ارزش مورد انتظار مشتری””سفر مشتریCustomer Expected ValueCustomer journey( Travel)MarketingMobile Marketingمشتریمدل
-
6.
Writer : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 75 to 104 )
Keywords:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهCustomer Price ExperienceExciting DiscountPrice ComparisonMultiple Channelsمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
7.
Writer : سبزعلیان، رقیه ؛ نظری، محسن ؛ Corresponding Author : نوروزی، علیرضا ؛
Journal:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1400، سال پنجاه و پنجم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 1 to 25 )
Keywords:نقاط تماسسفر مشترینقشه سفر مشتریکتابفروشی الکترونیکیCustomer Journey MapTouchpointsElectronic Bookshops.Customer Journeyمشتریفروشگاهفروشمشتریانمحصولات
-
8.
Corresponding Author : آتشگر، کریم ؛ Writer : میرشفیعی، فاطمه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 399 to 423 )
Keywords:مدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسCustomer relationship managementcustomer experience managementCustomer Journeytouchpointمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
9.
Corresponding Author : کریمی، احسان ؛ Writer : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 37 to 56 )
Keywords:سفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریبانکداری اینترنتیInternet BankingDigital Customer ExperienceCustomer JourneyCustomer Touchpointsمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری
-
10.
Corresponding Author : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ Writer : نبی زاده، محمد ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 99 to 118 )
Keywords:فرآیندتعالینقاط تماستحلیل مضمونتجربه مشتریسفر مشتریCustomer JourneytouchpointTheme Analysiscustomer experienceExcellenceProcessمدلمضامینپژوهشارزیابی