Category (Article count) |
---|
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 30 |
مدیریت 6 |
علوم اجتماعی 5 |
میان رشته ای 3 |
تربیت بدنی 1 |
روانشناسی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 46 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 19 |
ب 8 |
Scientific-Progrative 4 |
الف 2 |
د 2 |
ملی 1 |
International 1 |
-
1.
Writer : منطق، حسن ؛ حسن زاده، محمد ؛ شریف، عاطفه ؛ Corresponding Author : زندیان، فاطمه ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1403 - شماره 106 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 159 to 186 )
Keywords:اعتماد سازمانیتسهیم دانشاعتماد فردیمطالعه دلفیعوامل اعتمادآفرینtrust-building factorsorganizational trustKnowledge SharingDelphi studyindividual trustکارکناناعتماداطلاعاتدلفیسازمانیرفتار تسهیم دانشپژوهش
-
2.
Writer : صباغی بیدگلی، زینب ؛ زندیان، فاطمه ؛ Corresponding Author : شریف، عاطفه ؛
Journal:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»زمستان 1402 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 5 to 30 )
Keywords:کتابخانه ملی ایرانسرعنوانهای موضوعی فارسیدادههای پیوندینرمافزار اپن ریفاینچارچوب انتشارthe National Library of Iran Subject HeadingOpen RefineData publicationLinked Data
-
3.
Writer : منطق، حسن ؛ حسن زاده، محمد ؛ شریف، عاطفه ؛ Corresponding Author : زندیان، فاطمه ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1402، سال سیزدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 7 to 26 )
Keywords:فراتحلیلاعتماد سازمانیتسهیم دانشاعتماد نهادیاعتماد فردیorganizational trustInstitutional TrustKnowledge Sharingmeta-analysisindividual trust
-
4.
Writer : محمدعلی پوربریران، رضا ؛ زندیان، فاطمه ؛ حسن زاده، محمد ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک Ranking ملی (19 page(s) - From 511 to 529 )
Keywords:تهرانمدیریت دانش سازمانیزیرساخت مدیریت دانشاستقرارمدیریت دانشمنطقه شانزده شهرداری
-
5.
Writer : باقرپور، بهناز ؛ زندیان، فاطمه ؛ Corresponding Author : شریف، عاطفه ؛
Journal:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1401 - شماره 110 Ranking International (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 271 to 303 )
Keywords:هستیشناسیجنگ ایران و عراقبازنمایی دانشتاریخ نظامینرمافزار پروتژRepresentation of KnowledgeProtégé Softwaremilitary historyontologyIran-Iraq War
-
6.
Writer : زندیان، فاطمه ؛ شریف، عاطفه ؛ محرابی، نازیلا ؛ ناصری، فاطمه ؛ Corresponding Author : محمودی، حمیدرضا ؛
Journal:دانش شناسی»زمستان 1399 - شماره 51 Ranking B (Azad University/ISC (16 page(s) - From 60 to 75 )
Keywords:کتابخانه دانشگاهیرضایتتهرانکاربرکتابدارSatisfactionTehranUserLibrarianAcademic library
-
7.
Corresponding Author : حسن زاده، محمد ؛ Writer : ناصری، ناهید ؛ زندیان، فاطمه ؛
Journal:پژوهش نامه علم سنجی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 12 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 61 to 78 )
Keywords:توسعه علمیتولید ناخالص ملیشاخصهای اقتصادیایرانتولید علمIranEconomic IndicatorsScience ProductionScientific developmentGross National Product
-
8.
Writer : زندیان، فاطمه ؛ ناصری، فاطمه ؛ شریف، عاطفه ؛ Corresponding Author : محمودی، حمیدرضا ؛
Journal:دانش شناسی»بهار 1399 - شماره 48 Ranking B (Azad University/ISC (12 page(s) - From 100 to 111 )
Keywords:صلاحیت مدیریتیصلاحیت جستجوی اطلاعاتصلاحیت فناوری اطلاعاتصلاحیت پژوهشیصلاحیت ارتباطیصلاحیت فردی و اخلاقیکتابخانه دانشگاهیتهرانکتابدارAcademic libraryresearch competencemanagerial competenceState University LibrarianInformation Search CompetenceInformation Technology CompetenceCommunication CompetenceIndividual and Ethical Competence
-
9.
Writer : زندیان، فاطمه ؛ جباری، لیلا ؛ منطق، حسن ؛
Journal:ترویج علم»پاییز و زمستان 1398 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 34 to 47 )
Keywords:ارتباطکنترلسیبرنتیکآنتروپیمدیریت دانشبازخوردScience ProductionTechnology developmentfinancial sponsor of researchsupply-driven engineering sciencedemand-driven technology
-
10.
Writer : حسنی، محسن ؛ زندیان، فاطمه ؛ Corresponding Author : شریف، عاطفه ؛
Journal:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1398 - شماره10 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 97 to 119 )
Keywords:تجارت الکترونیکتبلیغات شفاهیمدیریت دانش مشتریکیفیت خدمات الکترونیکخردهفروش الکترونیکWord of Mouth.E-CommerceCustomer Knowledge Managementquality of electronic services