Category (Article count) |
---|
مدیریت 40 |
علوم اجتماعی 7 |
اقتصاد 4 |
تربیت بدنی 4 |
اخلاق 3 |
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم سیاسی 2 |
هنر و معماری 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 68 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 26 |
ب 20 |
الف 6 |
ج 4 |
Scientific-Progrative 3 |
-
1.
مفهومپردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریۀ ساختگرایی
Writer : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ Corresponding Author : کردنائیج، اسداله ؛
Journal : تحقیقات بازاریابی نوین » زمستان 1400 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 21 to 34 )
Keywords: رفتار مصرف کننده نظریه ساختگرایی نسل زد افت خرید Dropshopping Z Generation Consumer behavior Constructivist Theory
-
2.
مواجهه با چالشهای اخلاقی در علم شهروندان با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم
Corresponding Author : شیرخدایی، میثم ؛ Writer : پهلوانیان، مرسده ؛
Journal : مطالعات مدیریت دولتی ایران » پاییز 1400 - شماره 13 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 91 to 116 )
Keywords: علم شهروندان پروژههای مشارکتی روششناسی سیستمهای نرم جمعسپاری Participatory projects Citizen Science Crowd Sourcing Soft Systems Methodology (SSM).
-
3.
پردازش نظری اجرای پروژههای علم شهروندان در ایران
Corresponding Author : پهلوانیان، مرسده ؛ Writer : شیرخدایی، میثم ؛ رازقی، نادر ؛
Journal : سیاست علم و فناوری » تابستان 1400 - شماره 50 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 19 to 34 )
Keywords: نظریه داده بنیاد چندگانه علم شهروندان مدلهای علم شهروندان Citizen Science Models Multi-grounded Theory Citizen Science
-
4.
مدلسازی ساختاری تفسیری مؤلفههای سیاستگذاری مبتنی بر شواهد در سیستم آموزش عالی کشور
Writer : هدایتی، علی ؛ شیرخدایی، میثم ؛ Corresponding Author : صالحی عمران، ابراهیم ؛
Journal : آموزش عالی ایران » بهار 1400 - شماره 49 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (40 page(s) - From 100 to 139 )
Keywords: مدلسازی سیاستگذاری آموزش عالی. سیاستگذاری مبتنی بر شواهد ساختاری تفسیری The Designing of Model Evidence-Based Policy Making and Higher Education. Interpretive Structural public policy making
-
5.
مرور نظاممند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزههای خرید
Writer : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ Corresponding Author : کردنايیج، اسدالله ؛
Journal : پژوهش های مدیریت در ایران » بهار 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 1 ISC (19 page(s) - From 117 to 135 )
Keywords: انگیزههای خرید انگیزههای خرید لذتگرایی انگیزههای خرید مطلوبیتگرایی مرور نظاممند Systematic review Purchasing Motives Hedonistic Purchasing Motivations Utilitarian Purchasing Motivations
-
6.
پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکلگیری تبلیغات توصیهای (موردمطالعه: آجیل تواضع)
Corresponding Author : کردناییج، اسداله ؛ Writer : شیرخدایی، میثم ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛ نجات، سهیل ؛
Journal : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 147 to 175 )
Keywords: میراث برند نوستالژی برند اصالت برند تبلیغات توصیهای شفافیت برند Brand Heritage Brand Clarity Word of Mouth Brand Authenticity Brand Nostalgia
-
7.
تأثیرتوانمندسازی روانشناختی برموفقیت کارراهه کارکنان: تبیین نقش میانجی حمایت سازمانی ادراک شده
Corresponding Author : موقر، مرتضی ؛ Writer : شیرخدایی، میثم ؛ هاشمی، پریسا ؛
Journal : مدیریت منابع انسانی پایدار » پاییز و زمستان 1399، سال دوم - شماره 3 (18 page(s) - From 47 to 64 )
Keywords: توانمندسازی روانشناختی حمایت سازمانی ادراک شده موفقیت کارراهه Perceived organizational support psychological empowerment Career success
-
8.
کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصلهای، در بازاریابی هنر: رتبهبندی روشهای تبلیغات اینترنتی تئاتر
Writer : ولی زاده، مژده ؛ شیرخدایی، میثم ؛ فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛
Journal : مدیریت بازرگانی » پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 748 to 773 )
Keywords: تصمیمگیری چندمعیاره بازاریابی هنر تبلیغات اینترنتی تئاتر روش بهترین ـ بدترین فاصلهای Art marketing Internet theater advertising Multi-criteria decision making Best-worst interval method
-
9.
تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان
Corresponding Author : شیرخدایی، میثم ؛ Writer : خلیلی پالندی، فرشته ؛
Journal : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1399 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 41 to 56 )
Keywords: مزاج خرید آنی مزاج گرم مزاج سرد. Temperaments Hot Temperament cold temperament Impulse Buying
-
10.
بازاریابی خیرخواهانه ورزشی: تبیین نقش نگرش هواداران ورزشی
Corresponding Author : معصومی، سپیده ؛ Writer : شیرخدایی، میثم ؛ احمدی، رضا ؛
Journal : پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی » بهار و تابستان 1399 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 73 to 91 )
Keywords: نگرش قصد خرید حضور مجدد بازاریابی خیرخواهانه ورزشی تناسب برند Cause-related sport marketing Attitude toward cause-related Sport marketing Cause/brand fit Purchase intention of sport product re-attendance intention