Category (Article count) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 3 |
-
1.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ صالحی صدقیانی، پانته آ ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1392 - شماره 3 (26 page(s) - From 139 to 164 )
Keywords:گردشگریاینترنتگردشگری الکترونیکیفناوری های اطلاعات و ارتباطاتسیستم گردشگریگردشگر.اطلاعات و ارتباطاتفناوریالکترونیکیسفراطلاعـاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتصنعت گردشگریTourism
-
2.
Writer : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 49 to 80 )
Keywords:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلیMarketing mixSport tourismArdabilDomestic Tourists
-
3.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 139 to 164 )
Keywords:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاریBrand extensionbrand imageCategory fitBrand image fitBrand extension attitude
-
4.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ قضاریان، گریگور ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
Journal:پژوهشنامه جامعه شناسی جوانان»بهار 1390 - شماره 1 (22 page(s) - From 37 to 58 )
Keywords:ابعاد يك انگاره ي گردشگريانگاره مقصد گردشگريبازاريابي گردشگريمدل اكتنر و ريچي
-
5.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ رمضانی، مرتضی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 118 to 135 )
Keywords:تهرانخدماتمشتریان وفادارهتل های پنج ستارهTehranFive Star Hotelsloyal Customersهتلوفاداری مشتریانتسهیلاتضریب همبستگیوفاداری مشتری
-
6.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ یاری، سمیراله ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
Journal:پژوهشگر»پاییز 1389 - شماره 19 (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:تعهدبانک تجارتشایستگیاعتمادکیفیتتوانایی ایجاد ارتباطتوانایی رفع مشکلاترابطه وفاداری مشتری