keyword Marketing mix / (69 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی
Writer : شیرمردی احمد آباد، حسین ؛ اسلام جو، علی ؛ Corresponding Author : حاضری یزدی، محمدرضا ؛
Journal : پژوهش های راهبردی بودجه و مالی » تابستان 1401، سال سوم - شماره 2 (35 page(s) - From 153 to 187 )
Keywords: بازاریابی اوراق مشارکت آمیخته بازاریابی ویکور فازی صکوک Marketing mix Bonds Sukuk Fuzzy Vicor Marketing
-
2.
تحلیل دینامیکی عناصرآمیخته بازاریابی با استفاده از رویکرد آیندهپژوهی
Corresponding Author : بکر، سمیرا ؛ Writer : مهرانی، هرمز ؛ قربان حسینی، مسعود ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
Journal : آینده پژوهی مدیریت » بهار 1401- شماره 128 Ranking A (Azad University (19 page(s) - From 41 to 59 )
Keywords: آمیخته بازاریابی خدمات سیستمهای دینامیکی عناصر استراتژیک Strategic Elements Dynamic systems Marketing mix
-
3.
تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآوردههای نفتی ایران
Writer : مهدوی ثابت، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمدعلی ؛
Journal : مدیریت بازاریابی » زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords: بازارگرایی عملکرد صادراتی محیط کلان آمیخته بازاریابی منابع شرکت Company Resources macro environment market orientation Marketing mix export performance
-
4.
اثر برنامۀ نود برآمیختۀ بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران
Writer : کلاته سیفری، معصومه ؛ Corresponding Author : محمدی، معصومه ؛
Journal : مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی » پاییز 1400 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 31 to 46 )
Keywords: رسانه آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال برنامه نود Navad Program Primary FootballLeague media Marketing mix
-
5.
تحلیلی بر رفتار سبز مصرفکنندگان در رستورانهای منتخب شهر تهران
Writer : محمدی، حیدر ؛ صالحی، شبنم ؛ ساعدی، سارا ؛ Corresponding Author : موسوی جد، دکتر سید محمد ؛
Journal : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1400 - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 211 to 234 )
Keywords: آمیخته بازاریابی مسئولیت اجتماعی کیفیت درک شده تمایل مصرف کنندگان مدل C-A-B Consumers’ Willingness C | A | B Model Marketing mix Social Responsibility perceived quality
-
6.
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی
Writer : عبدیان، صبا ؛ خدیور، آمنه ؛ Corresponding Author : حسین زاده شهری، معصومه ؛
Journal : چشم انداز مدیریت بازرگانی » پاییز 1400 - شماره 80 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 64 to 87 )
Keywords: ارزش آمیخته بازاریابی کلان داده تحلیل کلان داده Marketing mix value big data Big data analytics
-
7.
طراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه
Writer : آدوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ Corresponding Author : فرهنگی، علی اکبر ؛
Journal : مدیریت بازرگانی » پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 845 to 860 )
Keywords: آمیخته بازاریابی مدیریت رسانه ارتباطات یکپارچه بازاریابی media management Integrated marketing communications Marketing mix
-
8.
Explanation the model of Iranian oil products export performance
Corresponding Author : Mahdavi Sabet، Zahra ؛ Writer : Abdolvand، Mohammad Ali ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛
Journal : Journal of Petroleum Business Review » Summer 2021, Volume 5 - Number 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 29 to 41 )
Keywords: market orientation Marketing mix export performance Company Resources macro environment
-
9.
اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم
Corresponding Author : شاه منصوری، عزت اله ؛ Writer : سعادتمندی، جواد ؛ صالحی، سعادت اله ؛
Journal : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1400 - شماره 7 (28 page(s) - From 95 to 122 )
Keywords: رضایت مندی درآمدزایی آمیخته بازاریابی اماکن ورزشی خصوصی بازارایابی Private sports venues Marketing Marketing mix satisfaction. Revenue generation
-
10.
تاثیرات روانشناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیخته بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی
Writer : دستغیب، سیده راضیه ؛ میرحسینی، سید محمد علی ؛ جمشیدیان، لیلا ؛ Corresponding Author : ترک فر، احمد ؛
Journal : مدیریت ورزشی » پاییز 1400 - شماره 54 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 797 to 815 )
Keywords: تبلیغات مجازی روانشناختی برندهای ورزشی آمیختة بازاریابی psychological sports brands cyberspace. Marketing mix Advertising