Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
-
1.
Corresponding Author : شفیعی، ساناز ؛ Writer : شاهنظری درچه، علی ؛
Journal:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1401 - شماره 104 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 204 to 231 )
Keywords:کووید 19تحلیل عاملی اکتشافی.کار هوشمندانعطافپذیری کاردورکاری هوشمندCovid 19work flexibilitysmart worksmart remote workExploratory Factor AnalysisIran.کارکناندوربحرانکاربیماریمدلفناوریکار از راه دورسازمان
-
2.
Writer : نوین، ساراسادات ؛ شاهنظری درچه، علی ؛ Corresponding Author : باغبانی آرانی، ابوالفضل ؛
Journal:تعاون و کشاورزی»پاییز 1400 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 136 to 160 )
Keywords:رسانه اجتماعیقابلیت بازاریابیکسب و کارشرکتهای تعاونیbusinesssocial mediacooperativesMarketing Capability
-
3.
Corresponding Author : شاهنظری درچه، علی ؛ Writer : اسدیکرد، غلامرضا ؛
Journal:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 93 to 104 )
Keywords:مصرفکنندهرونقخدمات فرهنگیتشکلیابیبازار فرهنگیMarket capabilities.prosperityCultural marketCultural ServicesOrganization
-
4.
Writer : شاه نظری درچه، دکتر علی ؛ نصر اصفهانی، محمدرضا ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 page(s) - From 4066 to 4078 )
Keywords:قیمتمکانترفیعمحصولرضایت مشتری و وفاداری مشتریآمیختههای بازاریابی
-
5.
Writer : شاه نظری درچه، علی ؛ عرفان مهر، مهسا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (16 page(s) - From 86 to 101 )
Keywords:رضایت شغلیتعهد عاطفی سازمانیهوش هیجانی سازمانیقصد ترک خدمت کارکنانOrganizational Emotional IntelligenceJob SatisfactionOrganizational commitmentEmployeeهوش عاطفیقصد ترک کارکنان
-
6.
Writer : موزیری قیری، محمد ؛ شاه نظری درچه، علی ؛
Journal:پژوهشنامه تفسیر کلامی قرآن»تابستان 1394، دوره دوم - شماره 2 (26 page(s) - From 371 to 396 )
Keywords:قرآننهج البلاغهاصول عملیمدیریت ارتباط با مشتریاصول نظریمشتریمدیریتهـااسلامیبـهبـاخدارضایتحق