Journal (Article count) |
---|
Journal روش ها و مدل های روان شناختی 1 |
Journal زن و جامعه 1 |
Journal فرهنگ در دانشگاه اسلامی 1 |
Journal مطالعات روانشناسی تربیتی 1 |
Journal اندیشه های نوین تربیتی 1 |
Category (Article count) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 1 |
-
1.
بررسی میزان انطباق آموختههای دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی
Corresponding Author : مرزوقی، رحمت اله ؛ Writer : جهانی، جعفر ؛ شیخ الاسلامی، راضیه ؛ دهقانی، یاسر ؛
Journal : اندیشه های نوین تربیتی » پاییز 1398، دوره پانزدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 61 to 86 )
Keywords: تربیت دینی دوره متوسطه نظریه فضامند بومی- جهانی secondary school religious education Theory of Glo-calized Space-Based Mode
-
2.
تنظیم هیجان و رضایت زناشویی: نقش واسطهای نشخوار خشم
Writer : دامن کشان، اطهر ؛ شیخ الاسلامی، راضیه ؛
Journal : زن و جامعه » تابستان 1398، سال دهم - شماره 2 Ranking A+ (Azad University/ISC (18 page(s) - From 1 to 18 )
Keywords: رضایت زناشویی تنظیم هیجان نشخوار خشم خشم زنان تنظیم شناختی هیجان
-
3.
تبیین علّی خلاقیت بر اساس ارزشهای فرهنگی: نقش واسطهای انگیزش و هیجان
Writer : اسماعیلی، سمیه ؛ شیخ الاسلامی، راضیه ؛
Journal : روش ها و مدل های روان شناختی » تابستان 1397 - شماره 32 Ranking A (Azad University/ISC (22 page(s) - From 41 to 62 )
Keywords: انگیزش خلاقیت ارزشهای فرهنگی
-
4.
رابطه دلبستگی به والدین و همسالان و بخشش: بررسی نقش واسطهای بلوغ عاطفی
Writer : شیخ الاسلامی، راضیه ؛ کمالی، فاطمه ؛
Journal : فرهنگ در دانشگاه اسلامی » تابستان 1397 - شماره 27 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 185 to 204 )
Keywords: دلبستگی بخشش بلوغ عاطفی attachment forgiveness emotional maturity
-
5.
بیگانگی تحصیلی در دانشآموزان: نقش کنترل روانی والدین و تأکیدات هدفی معلم
Writer : اشرف، پریچهر ؛ شیخ الاسلامی، راضیه ؛
Journal : مطالعات روانشناسی تربیتی » پاییز 1396 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 29 to 62 )
Keywords: بیگانگی تحصیلی کنترل روانی والدین تاکیدات هدفی معلم parental psychological control teacher’s goal emphases Academic Alienation