keyword Perceived benefits / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : دادبه، شیوا ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 99 to 117 )
Keywords:تمایل به خرید آنلاینمزایای درک شدهشکلگیری نگرشPerceived Benefits/ Attitude Formation/ Willingness to Shop OnlineAttitude FormationWillingness to Shop OnlinePerceived benefits
-
2.
Writer : قهرمانی شهرکی، منیره ؛ ابراهیمی، نرگس ؛ Corresponding Author : زرین جوی الوار، سهیلا ؛
Journal:روانشناسی فرهنگی زن»بهار 1401- شماره 51 Ranking A+ (Azad University/ISC (8 page(s) - From 50 to 57 )
Keywords:تجارت اجتماعیمزایای ادراکشدهمشتریان زن خرده فروشیهای آنلاینFemale online retail customersSocial commercePerceived benefits
-
3.
Writer : خانی، مریم ؛ بهلکه، طاهر ؛ بای، ناصر ؛ Corresponding Author : فلاح، زینالعابدین ؛
Journal:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1400 - شماره 14 Ranking C (Azad University (17 page(s) - From 23 to 39 )
Keywords:نگرشمزایای ادراک شدهتمایل به خرید و محصولات ورزشیattitudePerceived benefitsintention to purchaseSports Products
-
4.
Writer : نوریزاده، محبوبه ؛ کلانتری، اسماعیل ؛ حبیبا، سعید ؛
Journal:سیاست علم و فناوری»زمستان 1396 - شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 71 to 82 )
Keywords:مدلسازی معادلات ساختاریمحصولات تراریختهمنافع درکشدهنگرش عامهمخاطرات درکشدهGenetically Modified Foods (GMFs)Public AttitudePerceived RisksStructural equation modelingPerceived benefits
-
5.
Writer : Hadigol، Mostafa ؛ Kolobandy، A ؛
Journal:Journal of Management and Accounting Studies»December 2015, Volume 3 - Number 4 (6 page(s) - From 117 to 122 )
Keywords:attitudesPerceived benefitsmobile bankingperceived ease of useperceived usefulnessintention of using mobile banking
-
6.
Writer : باجلان، اصغر ؛ منصوری، مجتبی ؛ شعبانی، رضا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (18 page(s) - From 1 to 18 )
Keywords:BrandconfidenceTrustintentionattitudesPerceived benefits
-
7.
Writer : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازیVirtual bankGovernment supportperceived ease of useTrustPerceived benefitsAdvertising
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (2 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)