keyword مدیریت تجربه مشتریان / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : کوچک پور نصفی، رضا ؛ سعیدی، حمید ؛ محترم قلاتی، رحیم ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمید رضا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1403 - شماره 63 Ranking A+ (Azad University (16 page(s) - From 2 to 17 )
Keywords:نظریه داده بنیاد.بازاریابی املاکاعتبار مشاورین املاکمدیریت تجربه مشتریانcustomer experience managementReal Estate MarketingCredit of Real Estate ConsultantsGrounded theory.
-
2.
Writer : ابطحی، ندا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛
Journal:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1402 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 293 to 316 )
Keywords:بازاریابی تجربیمدیریت تجربه مشتریاننگهداری مشتریان و صنعت بانکداریexperiential marketing, customer experience management, customer retention and banking industry
-
3.
Corresponding Author : خسروی، ابوالفضل ؛ Writer : سلطانی، مرتضی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ علی، باسل ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 244 to 260 )
Keywords:مزیت رقابتیبیمه اشخاصمدیریت تجربه مشتریانتکنیک داده بنیادdata foundation techniquePersonal Insurancecustomer experience managementCompetitive Advantage
-
4.
Writer : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ Corresponding Author : قره بیگلو، حسین ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 489 to 508 )
Keywords:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیSensory brandingcustomer experience managementBrand Personalitysensory marketingMixed approachصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان
-
5.
Writer : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، حسن ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 Ranking C (Azad University (18 page(s) - From 19 to 36 )
Keywords:نظریه داده بنیادوابستگی به برندمدیریت تجربه مشتریانcustomer experience managementbrand affiliationFoundation Data Theory
-
6.
Writer : ملکی، مهدی ؛ صحت، سعید ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (21 page(s) - From 4929 to 4949 )
Keywords: مزیت رقابتی عملکرد کسب و کار و صندوق بیمه اجتماعیمدیریت تجربه مشتریانcustomer experience management Competitive advantage Business Performance and Social Insurance Fund