keyword customer experience management / (23 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : کوچک پور نصفی، رضا ؛ سعیدی، حمید ؛ محترم قلاتی، رحیم ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمید رضا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1403 - شماره 63 Ranking A+ (Azad University (16 page(s) - From 2 to 17 )
Keywords:مدیریت تجربه مشتریاننظریه داده بنیاد.بازاریابی املاکاعتبار مشاورین املاکReal Estate MarketingCredit of Real Estate Consultantscustomer experience managementGrounded theory.
-
2.
Writer : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیcustomer experience managementCustomer JourneyB2B Marketservice experiencemaritime transportationکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
3.
Writer : حسینی، محمد رضا ؛ طیبی رهنی، علی ؛ عزیزی، مهدی ؛ شادمان، محمد جواد ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1402 - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 87 to 116 )
Keywords:اقدام پژوهیتجربه مشتریهم آفرینیcustomer experience managementcocreation with thecustomerAction Research
-
4.
Writer : دشتی پور، معصومه ؛ ابراهیمی، الهام ؛ Corresponding Author : ایرانی، حمیدرضا ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 30 to 50 )
Keywords:صنعت بانکداریتحلیل تمالگوی مدیریت تجربه مشتریانکانالهای توزیع چندگانهMultiple Distribution Channelsbanking industrycustomer experience management
-
5.
Writer : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 page(s) - From 7784 to 7795 )
Keywords:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementBrand dependencyStructural EquationsMathematical modelوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
6.
Writer : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 47 to 72 )
Keywords:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلیmobile banking industrycustomer experience managementCommercial banks
-
7.
Writer : جعفری نیا، سعید ؛ خواستار، حمزه ؛ نیاکان، لیلی ؛ Corresponding Author : سلماسی، مریم ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 262 to 276 )
Keywords:کدگذاریتحلیل محتواآینده پژوهیبیمههای اتومبیلdata foundation techniquePersonal InsuranceCompetitive Advantagecustomer experience management
-
8.
Corresponding Author : خسروی، ابوالفضل ؛ Writer : سلطانی، مرتضی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ علی، باسل ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 244 to 260 )
Keywords:مزیت رقابتیبیمه اشخاصمدیریت تجربه مشتریانتکنیک داده بنیادdata foundation techniquePersonal Insurancecustomer experience managementCompetitive Advantage
-
9.
Writer : Sadeghi Far، Mohammad ؛ Naami، Abdullah ؛ Corresponding Author : Kaffashpoor، Azar ؛
Journal:Journal of System Management»Spring 2022, Volume 8 - Number 2 Ranking A (Azad University/ISC (12 page(s) - From 33 to 44 )
Keywords:Grounded theory approachcustomer experience managementTABAN Airlines
-
10.
Writer : Saeedi، Fatemeh ؛ Zargar، Seyed Mohammad ؛ Corresponding Author : Danaei، Abolfazl ؛
Journal:Digital Content Management»Winter & Spring 2022, Volume 3 - Number 4 Ranking ب (Ministry of Science (28 page(s) - From 196 to 223 )
Keywords:electronic servicescustomer experiencecustomer experience managementInformation Technology OrganizationsCustomer Experience ProcessHamrah-e-Aval Mobile