keyword نارضایتی مشتری / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : عباسی، رسول ؛ Writer : جامی پور، مونا ؛ قاسملو، مریم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 111 to 136 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهبرنامههای کاربردی (اپلیکیشن) سفارش غذاتجارت الکترونیکی سیارنارضایتی مشتریcustomer behaviorMobile food ordering appMobile eCustomer dissatisfaction.commerceمشتریرضایت
-
2.
Writer : جلیل، رضا ؛ کاظمی، عالیه ؛ Corresponding Author : اصغری زاده، عزت اله ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 63 to 78 )
Keywords:صنایع خدماتینارضایتی مشتریروابط پایدارتسهیممکانیزمهای فنی و تکنولوژیکیریسک و سیستم غیریکپارچهService IndustrySupply Chain CoordinationService Supply Chaingrounded theorymodelزنجیره تأمین خدماتزنجیره تامین خدماتهماهنگیاطلاعاتخدمات
-
3.
Writer : اکبری، محسن ؛ رمضانیان، محمد رحیم ؛ قاسمی شمس، معصومه ؛ رسولی، حمیدرضا ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1397 - شماره 131 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 41 to 58 )
Keywords:بیمهنارضایتی مشتریمخاطره اخلاقیماکیاولگراییتقلب مشتریتقلبمشتریشرکتهای بیمهمشتریان
-
4.
Writer : نجاتی، مهرناز ؛ راه چمنی، احمد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (17 page(s) - From 93 to 109 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشترینارضایتی مشتریعدم تعهد مشتریان
-
5.
Writer : کروبی، مهدی ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ قاسم پور، فائزه ؛
Journal:گردشگری شهری»زمستان 1393، دوره اول - شماره 1 ISC (16 page(s) - From 97 to 112 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشترینارضایتی مشتریهتلهای 4 و 5 ستارهمقدمهمشتریهتلرضایتوفاداریمشتریان