keyword commerce / (50 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C
Writer : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal : مدیریت بازرگانی » تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 254 to 275 )
Keywords: مدیریت دانش مشتری تجارت الکترونیک B2C خلق ارزش سازمانی )B2C( E Organizational value creation commerce Customer Knowledge Management مشتری دانش فناوری اطلاعات مشتریان ابعاد مدیریت دانش مشتری
-
2.
تاثیر اینترنت برتجارت دوجانبه ایران؛ رویکرد مدل جاذبه تعدیل شده
Corresponding Author : شاهحسینی، سمیه ؛ Writer : مروت، حبیب ؛ قايمی، زهرا ؛
Journal : پژوهشنامه بازرگانی » زمستان 1400 - شماره 101 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 67 to 98 )
Keywords: اینترنت تجارت الکترونیکی مدل جاذبه تجارت دوجانبه تجارت بینالملل E commerce Bilateral Trade Internet International Trade Gravity Model
-
3.
ارائه مدلی رسانه ای مبتنی بر شبکه های اجتماعی به منظور افزایش اعتماد به تجارت الکترونیک
Writer : فولادی کیا، احسان ؛ نقش، امیررضا ؛ Corresponding Author : تقی پور، فايزه ؛
Journal : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » زمستان 1400- شماره 25 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 252 to 275 )
Keywords: رسانه اعتماد شبکه های اجتماعی «تجارت الکترونیک B2C E commerce media Trust social networks
-
4.
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا
Corresponding Author : عباسی، رسول ؛ Writer : جامی پور، مونا ؛ قاسملو، مریم ؛
Journal : چشم انداز مدیریت بازرگانی » پاییز 1400 - شماره 80 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 111 to 136 )
Keywords: رفتار مصرفکننده برنامههای کاربردی (اپلیکیشن) سفارش غذا تجارت الکترونیکی سیار نارضایتی مشتری customer behavior Mobile food ordering app Mobile e Customer dissatisfaction. commerce مشتری رضایت
-
5.
بررسی تجارت در دوره ی ساسانی
Writer : شکریان، زهرا ؛
Journal : مطالعات ایران کهن » پاییز و زمستان 1400، شماره 2 (29 page(s) - From 153 to 181 )
Keywords: اقتصاد ایران ساسانی بازرگانی روم commerce Economy Sasanian Iran Rome
-
6.
ویژ گی های سامانه اطلاعاتی مطمئن در تجارت الکترونیکی و مقایسه آن با قابلیت های سامانه سنیم در سازمان مالیاتی
Corresponding Author : عباسی، محمد رضا ؛ Writer : فیضی چکاب، غلام نبی ؛ خلیلی، مهدی ؛ ال کجباف، حسین ؛
Journal : پژوهشنامه بازرگانی » تابستان 1400 - شماره 99 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 65 to 87 )
Keywords: تجارت الکترونیکی سامانه سنیم سامانه مطمئن سامانه اطلاعاتی Information System Senim System Secure System commerce
-
7.
اولویت بندی و ارزیابی اثرات متقابل عوامل موثر بر پذیرش تجارت همراه توسط بنگاه های تجاری
Corresponding Author : صفری، احرام ؛ Writer : صیادی، محمدکاظم ؛ ساریخانی، لیلا ؛
Journal : سیاست نامه علم و فناوری » تابستان 1400 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science (13 page(s) - From 66 to 78 )
Keywords: تجارت الکترونیک عوامل درون سازمانی عوامل برون سازمانی تجارت همراه نگاشت ادراکی فازی fuzzy cognitive map Internal Factors Mobile Commerce E commerce
-
8.
ارائه مدل بومی تشخیص و بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه در حوزه تجارت الکترونیک
Writer : ورزشکار، محسن ؛ داوری، دکتر علی ؛ حیدرزاده هنزائی، دکتر کامبیز ؛ Corresponding Author : موسی خانی، دکتر مرتضی ؛
Journal : مدیریت توسعه و تحول » بهار 1400 - شماره 44 Ranking A (Azad University (11 page(s) - From 21 to 31 )
Keywords: فرصتهای کارآفرینانه تشخیص و بهره برداری از فرصت تجارت الکترونیک commerce exploitation opportunity recognition entrepreneurial opportunities
-
9.
نقش تجارت الکترونیک در توسعه فرصتهای کارافرینی بخش گردشگری شهری و روستایی ایران
Writer : حمیدی، مصطفی ؛ سعيدي، پرويز ؛ شریف زاده، محمدشریف ؛ Corresponding Author : نصیری، مجید ؛
Journal : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » بهار 1400، سال یازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 573 to 596 )
Keywords: تجارت الکترونیک کارآفرینی اقتصادی فرصت حوزه بانکی Economic Entrepreneurship E Banking commerce Opportunity
-
10.
آغاز و انجام مناسبات بازرگانی ایران – آلمان از راه دریای خزر: پژوهشی در تعاملات برلین ـ مسکو در ایران (1922- 1924)
Writer : کاظم بیکی، محمد علی ؛
Journal : پژوهش نامه تاریخ اجتماعی و اقتصادی » بهار و تابستان 1400، سال دهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 233 to 261 )
Keywords: دریای خزر بازرگانی ایران- آلمان کشتیرانی آلمانها مناسبات آلمان- شوروی Iran commerce Germany Soviet Union The Caspian Sea آلمان شوروی روس بـا آلمـان روسیه ایران بازرگانی ایـران
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (16 Article)
- ب (13 Article)
- الف (2 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
- ج (1 Article)
- A (1 Article)