keyword E service quality / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Khosh Zaban، Alireza ؛ Haghighat Manesh، Nahid ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت Ranking International (11 page(s) - From 128 to 138 )
Keywords:E-loyaltyPerceived valueE-satisfactionE-Service qualitye-recommended advertising
-
2.
Writer : خانی، مهدی ؛ Corresponding Author : قبادی لموکی، تحفه ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 85 to 101 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاینCustomer TrustE service qualityCustomer Behavior in Online Shoppingcustomer satisfaction
-
3.
Writer : روزبه، محمد حسین ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ Corresponding Author : رحمانی، حامد ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) Ranking A (Azad University (15 page(s) - From 43 to 57 )
Keywords:دولت الکترونیکتحلیل تمکیفیت خدمات الکترونیکارزش خدمات دولت الکترونیکیشناسایی کیفیت خدمات الکترونیکthe value of egovernment servicesidentifying the quality of electronic servicesThematic AnalysiseGovernmentEservice Quality
-
4.
Writer : Abbasi، Seyede Maria ؛
Journal:Innovative Business Studies»Winter 2022 , Volume 1 - Number3 (15 page(s) - From 1 to 15 )
-
5.
Corresponding Author : Ahmadian، Saeed ؛ Writer : Haghtalab، Hamed ؛ Danaee، Hasan ؛
Journal:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»July 2017, Volume 6 - Issue 3 (6 page(s) - From 221 to 226 )
Keywords:customer satisfactionE-Service qualityE-Shopping Intention
-
6.
Writer : حسنوند، مریم ؛ زرندی، سعید ؛
Journal:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 140 to 166 )
Keywords:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت مندی شهرونداناستان لرستاندفاتر اسناد رسمیLorestan ProvinceE service qualityCitizen satisfactionNotary documents offices
-
7.
Writer : الوانی، سید مهدی ؛ Corresponding Author : سعیدپناه، مسعود ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (12 page(s) - From 1 to 12 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیEservice Qualitycustomercustomer satisfactioncustomer loyalty
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- ب (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)