keyword Value co-creation / (20 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Tashakkori، Ali Asghar ؛ Doroudi، Homa ؛ Corresponding Author : Lotfizadeh، Fereshteh ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 Ranking International (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 219 to 237 )
Keywords:customer retentionValue co-creationService Projects
-
2.
Writer : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 207 to 224 )
Keywords:تبلیغات توصیهایهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیسرمایة اجتماعیSocial CapitalWord of MouthFamily businessValue co-creationمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
3.
Corresponding Author : محمدشفیعی، مجید ؛ Writer : رضایی حاجی آبادی، جواد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:خلق مشترک ارزشذینفعان گردشگریتصویر عاطفی مقصدتصویر شناختی مقصدعشق به مقصدمقاصد منتخب گردشگری ایرانDestination LoveDestination Cognitive ImageDestination’s Emotional ImageSelected Tourist Destinations of Irantourism stakeholdersValue co-creation
-
4.
Corresponding Author : رزمی، زهرا ؛ Writer : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 96 to 115 )
Keywords:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشValue Co creationBrand KnowledgeWord of MouthBrand attitudeمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
5.
Corresponding Author : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 43 to 63 )
Keywords:حضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودهحضور اجتماعیهمآفرینی ارزشTelepresenceSocial PresenceValue co-creationBrand AffectionIntention to Reuse the Augmented Reality App
-
6.
Writer : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ Corresponding Author : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 141 to 166 )
Keywords:دانشگاه های نسل چهارم و پنجمهم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیFourth and Fifth Generation Universitiesuniversity value co-creationValue co-creation
-
7.
Writer : خسروی، سلیمه السادات ؛ Corresponding Author : نادری، نادر ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 173 to 206 )
Keywords:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورData driven marketingE-marketingValue co-creationbig dataSmart Tourismگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
-
8.
Writer : علی آبادی، محمد ؛ Corresponding Author : باقری، هادی ؛
Journal:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1401، سال نهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 569 to 589 )
Keywords:هواداران فوتبالرفتار مشارکتیاجتماعات آنلاینهم آفرینی ارزشcollaborative behaviorvalue co-creationFootball fansonline communities
-
9.
Writer : کرد نائیج، اسدالله ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»پاییز 1401 - شماره 57 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 562 to 582 )
Keywords:تحلیل محتوای کیفیرویکرد آمیختههم آفرینیاقتصاد اشتراکیهم آفرینی ارزشShared EconomyValue co-creationCo-creationMixed methodqualitative content analysisکاربرانارزشپژوهشپلتفرممدلاستارت آپ ها
-
10.
Corresponding Author : پروری، پیمان ؛
Journal:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1401 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 154 to 180 )
Keywords:راهکار مشتریهمآفرینی ارزششبکه کسب و کارراهکارهای نوآورانهراهکار کسب و کارinnovative solutionsCustomer SolutionsBusiness SolutionsBusiness networkValue co-creationمشتریشبکههای کسب و کارراهکارارزش
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (16 Article)
- الف (2 Article)
- بین المللی (1 Article)