تابستان 1396- دوره دهم، شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science)
-
جوانان و روابط پیش از ازدواج؛ مطالعه کیفی زمینهها، تعاملات و پیامدهای آن
Writer : قادرزاده، امید ؛ محمدی، فردین ؛ محمدی، حسین ؛
(34 page(s) - From 7 to 40 )
Keywords: روابط پیش از ازدواج تنوعطلبی جنسی روابط ضدعاشقانه زندگی متاهلی بیوفایی Seeking Sexual Diversity Unfaithfulness Love Relations Premarital Relations marital life
-
موجهسازی مصرف تظاهری؛ مورد مطالعه: مصرف کالاها و خدمات مدیریت بدن در زنان مشهد
Writer : رضویزاده، ندا ؛ سعیدی، علی اصغر ؛ بهروان، حسین ؛ یوسفی، علی ؛
(29 page(s) - From 41 to 69 )
Keywords: تمایز هویتیابی مدیریت بدن مصرف تظاهری موجهسازی Conspicuous Consumption Body Management Identification justification distinction
-
هرزهنگاری و فراواقعیت؛ مطالعه کیفی تجارب کاربران ایرانی در استفاده از محصولات هرزهنگاری
Writer : مختاری، مریم ؛ ملک احمدی، حکیمه ؛
(29 page(s) - From 71 to 99 )
Keywords: رسانه هرزهنگاری فراواقعیت بودریار تئوری زمینهای Pornography Jean Baudrillard grounded theory media hyperreality
-
رابطه میان سطوح متفاوت روابط پیش از ازدواج و نگرش والدین به آن با میزان سازگاری زناشویی زوجین
Writer : ملکعسگر، سعاده ؛ صادقی، منصوره السادات ؛ مظاهری، محمدعلی ؛
(25 page(s) - From 101 to 125 )
Keywords: سازگاری زناشویی نگرش والدین رابطه پیش از ازدواج Premarital Marriage Parent's Attitude marital compatibility
-
زنان و برساخت اجتماعی تعهد زناشویی؛ مورد مطالعه: شهر اصفهان
Writer : زرندی، مرجان ؛ هاشمیا نفر، سیدعلی ؛ کیانپور، مسعود ؛
(37 page(s) - From 127 to 163 )
Keywords: برساختگرایی اجتماعی نظریه مبنایی تعهد زناشویی Marital commitment ground theory Social Constructionism
-
فهم پدیدارشناسانه تجربه زیسته زنان از حضور در مجالس مذهبی زنانه
Writer : خاکسارفرد، عطیه ؛ سوری، صدیقه ؛
(20 page(s) - From 165 to 184 )
Keywords: پدیدارشناسی سنخشناسی مجالس مذهبی typology phenomenology Religious Ceremonies
-
بازنمایی کلیشه و ضدکلیشه زن؛ کاوشی در دنیای تبلیغات تلویزیون ایران با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف
Writer : قندهاریون، عذرا ؛ رستمی، محبوبه ؛
(22 page(s) - From 185 to 206 )
Keywords: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فرکلاف آگهیهای بازرگانی تصویر زن در تبلیغات کلیشه و ضدکلیشه تحلیل گفتمان انتقادی Critical Discourse Analysis Islamic Republic of Iran Broadcasting Organization Women's Image in Advertisements Anti-stereotype Fairclough Stereotype Commercial advertisements