-
1.
Writer : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 23 to 42 )
Keywords:زنجيره تأمینكيفيت خدماتتحليل شكافكيفيت خدمات لجستيكمدلعملکرد
-
2.
Writer : اسعدی، میرمحمد ؛ آذر، عادل ؛ نقوی، سیدعلی ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:کیفیت خدماتیزدتحلیل اهمیت- عملکردرضایتمندی گردشگرانهتلهای سنتیگردشگرانکیفیت خدمات هتلسنتیسنجشپژوهشعملکرد
-
3.
Writer : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛ مقبل باعرض، عباس ؛ احمدی، پرویز ؛
Journal:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1391 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 9 to 24 )
Keywords:کیفیت خدماتمدیریت زنجیره تامینتحلیل شکافاندازه گیریشاخص های عملکردیService QualitySupply Chain Managementgap analysisPerformance Measuresmeasurement
-
4.
Writer : آذر، عادل ؛ رضایی پندری، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 13 to 38 )
Keywords:کیفیت خدماتTOPSISتئوری مجموعههای فازیمدل شکافدادههای فازیFuzzy dataGaps modelFuzzy Set TheoryTOPSISService Quality
-
5.
Writer : ابراهیمی، کریم ؛ چیت سازیان، علیرضا ؛ Corresponding Author : آذر، عادل ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1399 - شماره 20 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 89 to 109 )
Keywords:دولت الکترونیککیفیت خدماتمدلسازی ساختاری تفسیریDEMATELservices qualityInterpretive Structural Modeling (ISM)e|governmentGovernmental kioskse|Service measurementاطلاعاتمدلمشتریماتریسمعیار