-
1.
Writer : رستگار، عباس علی ؛ جانقلی، محمود ؛ حیدری، فائزه ؛ حیدری، حامد ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1391 - شماره 16 Ranking: Science-Research/ISC (26 page(s) - From 39 to 64 )
Keywords:معنویترهبریمعنویت در محیط کاررهبری معنویهویت یابی سازمانی
-
2.
Writer : جندقی، غلامرضا ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ حیدری، حامد ؛ حیدری، فائزه ؛
Journal:طب جانباز»پاییز 1389 - شماره 9 Ranking: Science-Research/ISC (7 page(s) - From 30 to 36 )
Keywords:رضایتجانبازرفاه روانیخدمات بهداشتی درمانیSatisfactionbeingwar handicappedhealth and treatment servicessubjective well
-
3.
Translator : حیدری، حامد ؛
Journal:پژوهشهای روانشناختی»زمستان 1383 - شماره 14 Ranking: Science-Research/ISC (2 page(s) - From 86 to 87 )
-
4.
Writer : حیدری، حامد ؛ البرزی، محمود ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
Journal:تعامل انسان و اطلاعات»تابستان 1395 - شماره 10 Ranking: Science-Research (13 page(s) - From 56 to 68 )
Keywords:نگرشتمایلشبکه های اجتماعیلذت ادراک شدهقابلیت های تکمیلی ادراک شدهمدلسازی معادلات ساختاری-حداقل مربعات جزییperceived complementarityattitude towards using the social network sitesperceived enjoymentstudents' intention to use the social network sitesSocial network sites
-
5.
Writer : سیدجوادین، سید رضا ؛ حیدری، حامد ؛ شهبازمرادی، سعید ؛
Journal:مدیریت دولتی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 Ranking: Science-Research/ISC (14 page(s) - From 75 to 88 )
Keywords:توانمندسازیبانکتحلیل عاملیکارکنانتوانمندسازی کارکنانواریانسشغلمدیریت
-
6.
Writer : عسگری، ناصر ؛ حیدری، حامد ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 Ranking: Science-Research/ISC (20 page(s) - From 655 to 674 )
Keywords:تجارت الکترونیکاعتماد مشتریرضایت مشتری.خرید گروهیکیفیت اطلاعاتمشتریان
-
7.
Writer : حیدری، حامد ؛ جانقلی، محمود ؛ حیدری، فائزه ؛
Journal:طب جانباز»بهار 1391 - شماره 15 Ranking: Science-Research/ISC (6 page(s) - From 34 to 39 )
Keywords:psychological empowerment
-
8.
Writer : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 Ranking: Science-Research/ISC (18 page(s) - From 201 to 218 )
Keywords:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
9.
Writer : حیدری، حامد ؛ عبدالوند، ندا ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 Ranking: Science-Research/ISC (24 page(s) - From 135 to 158 )
Keywords:رضایتکیفیت خدماتوفاداریتمایل به رویگردانیهزینه رویگردانیتناسب قیمت
-
10.
Writer : قوچانی، فرخ ؛ حیدری، حامد ؛ یزدانی زیارت، محمد ؛
Journal:روان شناسی تحلیلی شناختی»پاییز 1391 - شماره 12 Ranking: Science-Research (10 page(s) - From 77 to 86 )