-
1.
Writer : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 159 to 176 )
Keywords:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی
-
2.
Writer : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 29 to 47 )
-
3.
Writer : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
Journal:پژوهش نامه اخلاق»بهار 1392، سال ششم - شماره 19 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 7 to 32 )
Keywords:اخلاقاخلاق اسلامياخلاق کسبوکارنيروي فروشIslamic Ethicsjob ethichsselling forceفروشندهرفتارهای اخلاقیمشتریاسلامیاقاله
-
4.
Writer : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ زاهدیان نژاد، محمدحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره جدید - شماره 15 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 59 to 79 )
Keywords:انگیزهعوامل مربوط به مقصدگردشگری پزشکیعوامل مربوط به درمان
-
5.
Writer : عزیزی، شهریار ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دانایی فرد، حسن ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 277 to 298 )
Keywords:پدیدارشناسیتجربه زیستهاستراتژی رفتاریپشیمانی استراتژیکجوهره (ذات)استراتژیحسمدیرانپدیداربـهاحساسمدیریت استراتژیک
-
6.
Writer : رستگار، عباس علی ؛ وطن دوست، بابک ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
Journal:مدیریت سرمایه اجتماعی»بهار 1394، دوره دوم - شماره 1 ISC (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:سرمایه روان شناختیایجاد سرمایه روان شناختیدرک کارکنان از تحول آفرینی رهبرکارکنان
-
7.
Writer : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1391، دوره شانزدهم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 105 to 124 )
Keywords:شخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریهایپراستارBrand PersonalityAttitudinal loyaltyBehavioral loyaltyHyperstarوفاداریمشتریانشخصیترفتارهای مشتریانمدل