-
1.
Writer : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 33 to 52 )
Keywords:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی
-
2.
Writer : نظری، محسن ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ الهیاری، اشکان ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 13 to 29 )
Keywords:ابعاد معنای برندتداعی های برندنظریه سازه های شخصیفن شبکه فهرستگانبرند بانک
-
3.
Writer : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 121 to 139 )
Keywords:مزایای رابطه ایارتباط توصیه ایمزایای اطمینانمزایای اجتماعیمزایای رفتار ویژه
-
4.
Writer : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 75 to 92 )
Keywords:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
-
5.
Writer : سیدجوادین، رضا ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 129 to 144 )
Keywords:صنعت بانکداریمزایای رابطه ایکیفیت رابطهتبلیغات توصیه ایمشتریبانکمشتریانتبلیغاتتوصیهایرفتاررابطهکارمند