-
1.
Writer : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : احمدی، محمد ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 84 to 121 )
Keywords:مدل مکانیابیمولفههای مکانیابیژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایشاخصهای مکانیابیGeomarketingLocation IndicatorsLocation CriteriaChain Retail StoresExperts and Customers in the Retail IndustryLocation Selection Modelفروشگاهفروشمکانمشتریانمکانیابیشاخصبازار
-
2.
Writer : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ Corresponding Author : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 88 to 110 )
Keywords:صنعت بانکداریعوامل انگیزشیتئوری داده بنیادبازاریابی پایداریتوسعه پایداریSustainability MarketingFoundation Data Theorybanking industrymotivational factorsSustainability Developmentبانکمدلبانکداریپژوهشصنعت بانکداری ایرانکدگذاری
-
3.
Writer : نوروزي گرمي، داود ؛ فريدچهر، الهام ؛ غريب نواز، نادر ؛
Journal:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1396 - شماره 29 Ranking C (Azad University (23 page(s) - From 151 to 173 )
Keywords:محرک های محیطیپاسخ های کلامیپاسخ های غیرکلامی (PAD)Verbal AnswersNon-verbal answersEnvironmental Stimuli
-
4.
Writer : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ Corresponding Author : احمدی، محمد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 111 to 142 )
Keywords:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیRetail Industry ExpertsChain Retail StoresOptimal LocationDelphi FuzzyMarketinggeoفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان
-
5.
Writer : صالحی، فرانک ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : سلام زاده، آیدین ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 111 to 130 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهدیمتل فازیبازارهای خاکستریواسطههای مجازGrey marketsAuthorized intermediariesFuzzy DEMATELConsumer behaviorنوساناقتصادیلوازمخانگیقاچاق کالامحصولات
-
6.
Writer : قباخلو، حامد ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی شریف، محمود ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 129 to 150 )
Keywords:مرحلۀ کنارگذاریشبکۀ خزانهعوامل کنارگذاری محصولتصمیم خریدتحلیل عاملی مرتبۀ دومDisposing StageDisposal of Good FactorsSecond | order Factor AnalysisConsumer behaviorBuying decisionRepertory Gridسازۀکنارگذاری کالامصرفمحصولمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهپژوهشکنارگذاری محصولبازار
-
7.
Writer : اللهیاری، امیرحسین ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : احمدی دانیالی، آرزو ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1402 - شماره 70 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 137 to 159 )
Keywords:بازاریابیصنعت بانکداریخدمات آنلاینبازاریابی اجتماعی اثربخشEffective Social MarketingOnline ServicesMarketingbanking industry
-
8.
Writer : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 114 to 137 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهشبکه خزانهکنارگذاری کالافهمشناختیتئوری سازه شخصیDisposal of goodsCognitive understandingRepertory Gridpersonal construction theoryConsumer behavior
-
9.
Writer : شفیعیان، گلچین ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی، محمد ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 136 to 157 )
Keywords:عزت نفسگراندد تئوریمصرف نمایشیطبقه اجتماعی خاصحساسیت به بازخورد از دیگرانsusceptibility to interpersonal influencesself-esteemConspicuous Consumptionsocial stratagrounded theory
-
10.
Writer : عباسی، مرجان ؛ فریدچهر، الهام ؛ غریبنواز، نادر ؛ Corresponding Author : روستا، احمد ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 37 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 75 to 97 )
Keywords:فروشعوامل اجتماعیعوامل روانشناختیعوامل موقعیتیرفتار فروش رابطهاینظریه دادهبنیادرفتار فروش رابطه مندمندفروشندهمشتریپژوهشکدگذاریمدل