تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : مکی زاده، وحید ؛ Writer : شراعی، فاطمه ؛
(19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:رضایتتپسیاقتصاد اشتراکیقصد استفاده مجددuse IntentionTapsiSharing EconomySatisfactionReاشتراکیمشتریاعتماد
-
Corresponding Author : بحرینی زاد، منیژه ؛ Writer : اسلمی، سپیده ؛
(20 page(s) - From 20 to 39 )
Keywords:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندههشتگسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکInvolvement LevelsReaction to Hashtag AdsSelfOrganizing MapsHashtagmarket segmentationتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای
-
Writer : قندور، پریسا ؛ نعامی، عبدالله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ Corresponding Author : آزاد، ناصر ؛
(24 page(s) - From 40 to 63 )
Keywords:تئوری داده بنیادتجربه مشترینظریه جریانموبایل اپلیکیشنFlow Theorycustomer experienceMobile Applicationgrounded theoryموبایل اپکاربرانطراحیمدل
-
Writer : مقصودی گنجه، فرشید ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
(20 page(s) - From 64 to 83 )
Keywords:گرایش کارآفرینانهدانش بازارعملکرد بازاریابیقابلیت شبکهسازیNetworking Capabilityentrepreneurial orientationMarket knowledgemarketing performanceretailبازارفروشصنعت خردهفروشی
-
Writer : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : احمدی، محمد ؛
(38 page(s) - From 84 to 121 )
Keywords:مدل مکانیابیمولفههای مکانیابیژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایشاخصهای مکانیابیGeomarketingLocation IndicatorsLocation CriteriaChain Retail StoresExperts and Customers in the Retail IndustryLocation Selection Modelفروشگاهفروشمکانمشتریانمکانیابیشاخصبازار
-
Corresponding Author : اعظمی، محسن ؛ Writer : توره، ناصر ؛
(15 page(s) - From 122 to 136 )
Keywords:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهConsumer behaviorintimacyEmotional image of the brandFunctional image of the brandIntentionto buyمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
-
Corresponding Author : کاظمی، علی ؛ Writer : امامی، مهدی ؛
(21 page(s) - From 137 to 157 )
Keywords:ابعاد حرفه ای فروشندهوفاداری به فروشندهرفتار مصرف کنندهConsumer behaviorperceived riskProfessional Dimensions of SalepersonsSalespersonReputationEnjoyable InteractionSalespersonOwned Loyaltyفروشفروشندهمشتریریسک ادراکشدهاعتماد
-
Corresponding Author : عبدالمنافی، سعید ؛ Writer : سلیمانی، مریم ؛
(22 page(s) - From 158 to 179 )
Keywords:ریسک درک شدهتمایل به تجارت اجتماعیارزش درک شده لذت گراسازه های تجارت اجتماعیPerceived Hedonic ValueSocial Commerce Constructsperceived risksocial commerce intentionتجارت اجتماعیاطلاعاتکاربرانمصرفکننده
-
Corresponding Author : نسائی، خبات ؛ Writer : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛
(18 page(s) - From 180 to 197 )
Keywords:نگرشاقوام ایرانیتهدید اقتصادی ادراک شدهوابستگی قومیعرق ملی مصرفکنندهEthnic AffiliationConsumer Ethnocentrismperceived economic threatIranian ethnicityattitudeقومیتقومی