تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science)
-
بررسی پیشرانهای قصد استفادهی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی )
Corresponding Author : مکی زاده، وحید ؛ Writer : شراعی، فاطمه ؛
(19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords: رضایت تپسی اقتصاد اشتراکی قصد استفاده مجدد use Intention Tapsi Sharing Economy Satisfaction Re
-
شناخت واکنش مصرفکنندگان و سطح درگیری آنها در هشتکهای تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشههای خودسازمانده
Corresponding Author : بحرینی زاد، منیژه ؛ Writer : اسلمی، سپیده ؛
(20 page(s) - From 20 to 39 )
Keywords: بخشبندی بازار نقشههای خودسازمانده هشتگ سطح درگیری واکنش نسبت به تبلیغات هشتک Involvement Levels Reaction to Hashtag Ads SelfOrganizing Maps Hashtag market segmentation
-
طراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان
Writer : قندور، پریسا ؛ نعامی، عبدالله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ Corresponding Author : آزاد، ناصر ؛
(24 page(s) - From 40 to 63 )
Keywords: تئوری داده بنیاد تجربه مشتری نظریه جریان موبایل اپلیکیشن Flow Theory customer experience Mobile Application grounded theory
-
تحلیل تاثیر شبکهسازی با مصرفکنندگان بر عملکرد صنعت خردهفروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار
Writer : مقصودی گنجه، فرشید ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
(20 page(s) - From 64 to 83 )
Keywords: گرایش کارآفرینانه دانش بازار عملکرد بازاریابی قابلیت شبکهسازی Networking Capability entrepreneurial orientation Market knowledge marketing performance retail
-
مقایسه و تلفیق مولفهها و شاخصهای مکانیابی فروشگاههای زنجیرهای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خردهفروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)
Writer : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : احمدی، محمد ؛
(38 page(s) - From 84 to 121 )
Keywords: مدل مکانیابی مولفههای مکانیابی ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای شاخصهای مکانیابی Geomarketing Location Indicators Location Criteria Chain Retail Stores Experts and Customers in the Retail Industry Location Selection Model
-
واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند
Corresponding Author : اعظمی، محسن ؛ Writer : توره، ناصر ؛
(15 page(s) - From 122 to 136 )
Keywords: صمیمت تصویر احساسی برند تصویر عملکردی برند قصد به خرید و رفتار مصرف کننده Consumer behavior intimacy Emotional image of the brand Functional image of the brand Intentionto buy
-
بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان)
Corresponding Author : کاظمی، علی ؛ Writer : امامی، مهدی ؛
(21 page(s) - From 137 to 157 )
Keywords: ابعاد حرفه ای فروشنده وفاداری به فروشنده رفتار مصرف کننده Consumer behavior perceived risk Professional Dimensions of Salepersons SalespersonReputation Enjoyable Interaction SalespersonOwned Loyalty
-
عوامل موثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی ریسک درک شده( موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان)
Corresponding Author : عبدالمنافی، سعید ؛ Writer : سلیمانی، مریم ؛
(22 page(s) - From 158 to 179 )
Keywords: ریسک درک شده تمایل به تجارت اجتماعی ارزش درک شده لذت گرا سازه های تجارت اجتماعی Perceived Hedonic Value Social Commerce Constructs perceived risk social commerce intention
-
نگرش قومیتهای اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده
Corresponding Author : نسائی، خبات ؛ Writer : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛
(18 page(s) - From 180 to 197 )
Keywords: نگرش اقوام ایرانی تهدید اقتصادی ادراک شده وابستگی قومی عرق ملی مصرفکننده Ethnic Affiliation Consumer Ethnocentrism perceived economic threat Iranian ethnicity attitude