تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science)
-
طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه داده بنیاد
Writer : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ Corresponding Author : اکبری، محسن ؛
(31 page(s) - From 1 to 31 )
Keywords: خدمات بیمه بازاریابی رابطهای نظریهی داده بنیاد صمیمیت با مشتری رفتار مصرف کننده بیمه شده Customer Intimacy Insurance Services grounded theory Consumer behavior Relationship Marketing
-
طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین
Writer : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
(16 page(s) - From 32 to 47 )
Keywords: تکنولوژی(فنآوری) تکنولوژی نرم تجاری بازاریابی آنلاین Technology Online Marketing Commercial soft technology
-
طراحی مدل بازیوارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای
Writer : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
(26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords: فراترکیب بازی وارسازی نسل وای (Y) مدیریت تجربه مشتری customer experience management generation Y Meta synthesis Gamification
-
ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور
Corresponding Author : مرادزاده، عبدالباسط ؛ Writer : یعقوبی، نورمحمد ؛ صفورا، ژیلا ؛
(18 page(s) - From 74 to 91 )
Keywords: صنایع دستی سیستان و بلوچستان بازاریابی کارآفرینانه دادهبنیاد صنعتگران Entrepreneurial Marketing craftsmen Sistan & Balochestan grounded theory handicraft
-
مدلسازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال
Writer : شهابی، وحید ؛ فايزی رازی، فرشاد ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛ Corresponding Author : اذر، عادل ؛
(22 page(s) - From 92 to 113 )
Keywords: پویایی شناسی سیستم ها ویروس کرونا بانکداری دیجیتال Systems Dynamics digital banking Corona Virus
-
طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه
Writer : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
(24 page(s) - From 114 to 137 )
Keywords: رفتار مصرفکننده کنارگذاری کالا فهمشناختی تئوری سازه شخصی شبکه خزانه Repertory Grid personal construction theory Disposal of goods Cognitive understanding Consumer behavior
-
عوامل موثر بر برندسازی شخصی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد دادهکاوی
Writer : صفاری، محمد ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛ Corresponding Author : پورسعید، محمدمهدی ؛
(18 page(s) - From 138 to 155 )
Keywords: داده کاوی شبکههای اجتماعی برندسازی شخصی اینستاگرام Instagram personal branding Data mining social networks
-
تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیلگر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج
Corresponding Author : دهقانی زاده، مرضیه ؛ Writer : اکبری پور، زهرا ؛
(20 page(s) - From 156 to 175 )
Keywords: هویت اجتماعی ارزش ادراک شده اثر اجتماعی نوآوری مصرف کننده قصد خرید محصولات ارگانیک Intention to Purchasing Organic Products Perceived value social influence Consumer innovativeness Social Identity
-
طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران
Writer : خیرالهی، هادی ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ Corresponding Author : عالی، صمد ؛
(24 page(s) - From 176 to 199 )
Keywords: نگرش مشتری محصولات غذایی ارگانیک organic food products attitude customer
-
مطالعه تطبیقی تاثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکههای اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمههای زندگی)
Corresponding Author : احدی، پری ؛ Writer : صابریان، فاطمه ؛
(16 page(s) - From 200 to 215 )
Keywords: مطالعه تطبیقی شبکه های اجتماعی بازاریابی سنتی بازاریابی محتوایی جبر بولی Content Marketing Boolean Algebra Traditional Marketing Comparative study social networks