تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ Corresponding Author : اکبری، محسن ؛
(31 page(s) - From 1 to 31 )
Keywords:خدمات بیمهبازاریابی رابطهاینظریهی داده بنیادصمیمیت با مشتریرفتار مصرف کننده بیمه شدهCustomer IntimacyInsurance Servicesgrounded theoryConsumer behaviorRelationship Marketing
-
Writer : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
(16 page(s) - From 32 to 47 )
Keywords:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاینTechnologyOnline MarketingCommercial soft technology
-
Writer : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
(26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementgeneration YMeta synthesisGamification
-
Corresponding Author : مرادزاده، عبدالباسط ؛ Writer : یعقوبی، نورمحمد ؛ صفورا، ژیلا ؛
(18 page(s) - From 74 to 91 )
Keywords:صنایع دستیسیستان و بلوچستانبازاریابی کارآفرینانهدادهبنیادصنعتگرانEntrepreneurial MarketingcraftsmenSistan & Balochestangrounded theoryhandicraft
-
Writer : شهابی، وحید ؛ فايزی رازی، فرشاد ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛ Corresponding Author : اذر، عادل ؛
(22 page(s) - From 92 to 113 )
Keywords:پویایی شناسی سیستم هاویروس کرونابانکداری دیجیتالSystems Dynamicsdigital bankingCorona Virus
-
Writer : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
(24 page(s) - From 114 to 137 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهکنارگذاری کالافهمشناختیتئوری سازه شخصیشبکه خزانهRepertory Gridpersonal construction theoryDisposal of goodsCognitive understandingConsumer behavior
-
Writer : صفاری، محمد ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛ Corresponding Author : پورسعید، محمدمهدی ؛
(18 page(s) - From 138 to 155 )
Keywords:داده کاویشبکههای اجتماعیبرندسازی شخصیاینستاگرامInstagrampersonal brandingData miningsocial networks
-
Corresponding Author : دهقانی زاده، مرضیه ؛ Writer : اکبری پور، زهرا ؛
(20 page(s) - From 156 to 175 )
Keywords:هویت اجتماعیارزش ادراک شدهاثر اجتماعینوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیکIntention to Purchasing Organic ProductsPerceived valuesocial influenceConsumer innovativenessSocial Identity
-
Writer : خیرالهی، هادی ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ Corresponding Author : عالی، صمد ؛
(24 page(s) - From 176 to 199 )
Keywords:نگرشمشتریمحصولات غذایی ارگانیکorganic food productsattitudecustomer
-
Corresponding Author : احدی، پری ؛ Writer : صابریان، فاطمه ؛
(16 page(s) - From 200 to 215 )
Keywords:مطالعه تطبیقیشبکه های اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی محتواییجبر بولیContent MarketingBoolean AlgebraTraditional MarketingComparative studysocial networks