-
1.
Writer : قباخلو، حامد ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی شریف، محمود ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 129 to 150 )
Keywords:مرحلۀ کنارگذاریشبکۀ خزانهعوامل کنارگذاری محصولتصمیم خریدتحلیل عاملی مرتبۀ دومDisposing StageDisposal of Good FactorsSecond | order Factor AnalysisConsumer behaviorBuying decisionRepertory Gridسازۀکنارگذاری کالامصرفمحصولمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهپژوهشکنارگذاری محصولبازار
-
2.
Writer : اللهیاری، امیرحسین ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : احمدی دانیالی، آرزو ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1402 - شماره 70 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 137 to 159 )
Keywords:بازاریابیصنعت بانکداریخدمات آنلاینبازاریابی اجتماعی اثربخشEffective Social MarketingOnline ServicesMarketingbanking industry
-
3.
Writer : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ Corresponding Author : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 88 to 110 )
Keywords:صنعت بانکداریعوامل انگیزشیبازاریابی پایداریتوسعه پایداریتئوری داده بنیادFoundation Data TheorySustainability Marketingbanking industrymotivational factorsSustainability Developmentبانکمدلبانکداریپژوهشصنعت بانکداری ایرانکدگذاری
-
4.
Writer : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : احمدی، محمد ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 84 to 121 )
Keywords:شاخصهای مکانیابیمدل مکانیابیمولفههای مکانیابیژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایLocation IndicatorsLocation CriteriaChain Retail StoresExperts and Customers in the Retail IndustryLocation Selection ModelGeomarketingفروشگاهفروشمکانمشتریانمکانیابیشاخصبازار
-
5.
Writer : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ Corresponding Author : احمدی، محمد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 111 to 142 )
Keywords:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیRetail Industry ExpertsChain Retail StoresOptimal LocationDelphi FuzzyMarketinggeoفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان
-
6.
Writer : ابطحی، ندا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛
Journal:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1402 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 293 to 316 )
Keywords:بازاریابی تجربیمدیریت تجربه مشتریاننگهداری مشتریان و صنعت بانکداریexperiential marketing, customer experience management, customer retention and banking industry
-
7.
Writer : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 114 to 137 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهکنارگذاری کالافهمشناختیتئوری سازه شخصیشبکه خزانهRepertory Gridpersonal construction theoryDisposal of goodsCognitive understandingConsumer behavior
-
8.
Writer : شفیعیان، گلچین ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی، محمد ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 136 to 157 )
Keywords:عزت نفسگراندد تئوریطبقه اجتماعی خاصحساسیت به بازخورد از دیگرانمصرف نمایشیConspicuous Consumptionsocial stratasusceptibility to interpersonal influencesself-esteemgrounded theory
-
9.
Writer : شیرزاد، مهران ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : آقایی، محمد ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 295 to 317 )
Keywords:تحلیل عاملیشبکه اجتماعیرفتار مصرفکنندهپلتفرمهای موبایلیConsumer behaviorFactor analysisSocial networkmobile platforms
-
10.
Writer : شافعیان، نیلوفر ؛ غریب نواز، نادر ؛ بنی مهد، بهمن ؛ Corresponding Author : آقایی، محمد ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 40 to 73 )
Keywords:تئوری داده بنیادبازاریابی دیجیتالبانکداری دیجیتالمدلسازی کیفیgrounded theoryDigital marketingdigital bankingQualitative Modelingبانکهـاهــادیجیتالپـژوهشبــابـهبـا