-
1.
Writer : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ Corresponding Author : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 Ranking الف (Ministry of Science (30 page(s) - From 227 to 256 )
Keywords:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشدهKeywords: Perceived deceptionAdvertisingsocial mediaGrounded theory approach
-
2.
Writer : نوروزی، عبدالرحیم ؛ عیوضی حشمت، علی ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (7 page(s) - From 126 to 132 )
Keywords:تبلیغاتبازاریابی اخلاقیقصد خرید خدماتIntention to buy servicesAdvertisingEthical marketing
-
3.
Writer : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 219 to 236 )
Keywords:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیBank DayattitudeeffectivenessAdvertisingاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
4.
Writer : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقا یوسفی، علیرضا ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 113 to 126 )
Keywords:تبلیغاتاثربخشیمدل آیدابانک دیترجیح و انتخابPreference and SelectionDay Bank.AIDA modeleffectivenessAdvertising