-
1.
Writer : راشدی، معصومه ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ باقری، فریبرز ؛ Corresponding Author : موسی زاده، زهره ؛
Journal:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1399 - شماره 15 Ranking: ب/ISC (24 page(s) - From 78 to 101 )
Keywords:عوامل فردیعوامل فرهنگیعوامل اجتماعیعوامل خانوادگیهویت ایرانی- اسلامیعوامل سیاسی ـ اقتصادیPolitical economic factorsIranian Islamic Identitycultural factorssocial factorsIndividual Factorsfamily factorsهویتجواناناسلامیشکلگیری هویتخانوادههویت ملی
-
2.
Writer : ابوالمعالی، خدیجه ؛ گودرزی، مهدی ؛
Journal:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1393 - شماره 3 ISC (20 page(s) - From 5 to 24 )
Keywords:معنای زندگیتصور از خدااضطراب مرگدانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنزنانمردانانسانپرسشنامهپژوهش
-
3.
Writer : زمانی کوخالو، لیلا ؛ سپاه منصور، مژگان ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
Journal:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»بهار 1402 - شماره 20 Ranking: ب/ISC (23 page(s) - From 163 to 185 )
Keywords:تلفیق آموزشحسن گزینیجهتگیری مثبت درخصوص مدرسهصلحPeaceIntegration of educationgood choicepositive orientation about schoolآموزش تلفیقی صلح و حسنگزینیجهتگیری مثبت در خصوص مدرسهآموزشدانشآموزانآزمون
-
4.
Writer : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
Journal:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1392 - شماره 1 ISC (19 page(s) - From 86 to 104 )
-
5.
Corresponding Author : موحد، فریناز ؛ Writer : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ باقری، فریبرز ؛
Journal:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 Ranking: ب/ISC (28 page(s) - From 53 to 80 )
Keywords:روایاتعقلخرددستاوردهای روانشناختی
-
6.
Writer : ابوالمعالی، خدیجه ؛ آل یاسین، فاطمه سادات ؛
Journal:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»بهار و تابستان 1395 - شماره 6 Ranking: Scientific-Progrative/ISC (22 page(s) - From 85 to 106 )
Keywords:امام علیمعنای زندگیفرانکلدیدگاه امام علیویکتور فرانکلزندگیمرگخداعشق
-
7.
Corresponding Author : ادیبی، زهرا ؛ Writer : ابوالمعالیالحسینی، خدیجه ؛ گودرزی، اکرم ؛
Journal:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 Ranking: ب/ISC (38 page(s) - From 209 to 246 )
Keywords:توسعۀ فرهنگینظم و انسجام اجتماعینقش مدیر آموزشیهویت ملی و بومیthe role of the educational directornational and indigenous identitysocial order and cohesioncultural development