-
1.
Writer : جعفری، شیوا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : بدیع زاده، علی ؛
Journal:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»زمستان 1396، دوره دوم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 100 to 115 )
Keywords:اقتصاد دانشبنیانبانکداری الکترونیکتحقیق آمیختهاکوسیستم کارآفرینیکسبوکارهای الکترونیکElectronic BusinessesEntrepreneurship Ecosystemmixed researchKnowledge-based economicsElectronic banking
-
2.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
3.
Writer : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1387 - شماره 49 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 75 to 98 )
Keywords:آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاریتصویر ذهنی کشور خاستگاه تولیدآشنایی با کشور خاستگاه تولیدنام و نشان تجاریعلامت تجاریبازار نوظهور (رو به رشد)واگذاری (اعطای) حق امتیازکشور خاستگاه تولیدتصویر ذهنی از کشور خاستگاهمصرفکنندگان
-
4.
Writer : قلی زاده، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 679 to 698 )
Keywords:اثر بخشییادآوریقصد خریدجایگذاری برندنگرش کلی نسبت به جایگذاری برندجایگذاریفیلم سینماییپژوهش
-
5.
Writer : حیدرزاده، کامبیز ؛ صادقیان، مونا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 51 to 69 )
-
6.
Writer : حیدرزاده، کامبیز ؛ کایینی، امیرعباس ؛
Journal:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1395 - شماره 19 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 215 to 246 )
Keywords:ارزیابی محصول خارجینگرش به محصول خارجیقصد خرید محصول خارجیتصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولیدانزجار مصرفکنندهملیگرایی مصرفکنندهکشور خاستگاه تولیدترکیهمصرفکنندهتصویر ذهنی کشور خاستگاه تولیدملیگراییقصد خرید