keyword رضایتمندی مشتری / (52 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : نیکخوی، نوید ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 page(s) - From 36 to 51 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتریCustomer relationship managementcustomer satisfactioncustomer loyaltybrand equity
-
2.
Writer : ترکمان، محمد صادق ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 page(s) - From 140 to 151 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
3.
Writer : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ Corresponding Author : زارع مهرجردی، یحیی ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 1 to 38 )
Keywords:رضایتمندی مشتریدلفی فازیپایداری شرکتیپویاییشناسی سیستمCorporate sustainabilitycustomer satisfactionSystem DynamicsFuzzy Delphi
-
4.
Writer : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
Journal:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 page(s) - From 95 to 118 )
Keywords:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیتProviding highquality service client satisfactionperceived service quality
-
5.
Writer : صالحی، حمیدرضا ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1401 - شماره 39 (8 page(s) - From 31 to 38 )
Keywords:ارزیابی عملکردکیفیتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریمشتریرضایت مشتریمشتریانارزیابیمشـتری
-
6.
Writer : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ Corresponding Author : اسلامی، صدیقه ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 page(s) - From 160 to 186 )
Keywords:کیفیت خدماتService Qualityرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریرسانه اجتماعیcustomer satisfactionCustomers' Behavioral intentionCustomers' Behavioral intentioncustomer satisfactionSocial Media.Service Quality
-
7.
Writer : فاطمی، سیدمنصور ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 page(s) - From 313 to 321 )
Keywords:بیمهعوامل ساختاریرضایتمندی مشتریمشتریرضایترضایتمندی مشتریرضایت مشتری
-
8.
Writer : زارعی همت، پژمان ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت وتجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک Ranking ملی (16 page(s) - From 601 to 616 )
Keywords: ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮاﺗﺒﯽﺑﺎﻧﮑﺪاري رﺿﺎﯾﺖ ﻣﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮي RFM رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ
-
9.
Writer : خوئینی، الهه ؛
Journal:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان1400، دوره هفتم - شماره 25 (21 page(s) - From 82 to 102 )
Keywords:بازاریابیوفاداری مشتریکسبوکار الکترونیکرضایتمندی مشتریبازاریابی الکترونیکدرک مشتری از ارزش
-
10.
Writer : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ ترکی، لیلا ؛ نادری، معین ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 233 to 250 )
Keywords:وفاداری مشتریرضایتمندی مشتریتبلیغ دهانبهدهانهزینههای تعویض بانکSwitching Costs of Bankcustomer loyaltyWord of mouth (WOM)customer satisfaction
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (16 Article)
- ب (4 Article)
- B (2 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)
- A+ (2 Article)
- ملی (1 Article)
- الف (1 Article)
- C (1 Article)
- د (1 Article)