-
1.
Writer : صادقیعطاآبادی، محمد ؛ شاهمحمدی، غلامرضا ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1396 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 101 to 128 )
Keywords:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریالگوی کانودفتر پلیس+ 10مشتریرضایت مشتریدفاتر خدمات الکترونیک انتظامیخدماتمشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
-
2.
Corresponding Author : ابراهیم پور، حبیب ؛ Writer : زرجو، شبنم ؛ نعمت الهی، حمیدرضا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1402 - شماره 62 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 135 to 160 )
Keywords:دولت الکترونیکفرهنگ ملیخدمات الکترونیکاعتماد شهروندانشکاف دیجیتالE-governmentdigital dividenational cultureE-servicesCitizens' Trust
-
3.
Writer : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ Corresponding Author : سایبانی، حمیدرضا ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 65 to 76 )
Keywords:زنجیره ارزششبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصولelectronic servicesSocial networkingValue chainProduct Designmarketing communications
-
4.
Writer : طاهری، مریم ؛ سلامی، مریم ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1402، سال سیزدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 137 to 152 )
Keywords:کسبوکارکتابخانه دیجیتالمعماری مدیریت دانشبنگاه دیجیتالیخدمات الکترونیکDigital enterpriseDigital libraryelectronic servicesKnowledge Management Architecturebusiness
-
5.
Writer : هیهاوند زواری پور، رسول ؛ نبیاللهی، اکبر ؛ نقش، امیررضا ؛ Corresponding Author : اعتباریان، اکبر ؛
Journal:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 35 to 62 )
Keywords:خدمات الکترونیکهوش تجاریزیرساختهای سازمانیOrganizational infrastructureelectronic servicesBusiness Intelligenceفناوری اطلاعاتزیرساختهـامدل
-
6.
Corresponding Author : منصوری، حسین ؛ Writer : غفورنیان، محمد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 105 to 128 )
Keywords:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیquality of serviceelectronic servicesFuzzy Delphi MethodInternet Customersمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش